UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Panie Krzysztofie. To wcale nie są argumenty. Usunięcie samochodów nic nie da. Dwa TIR-y i tal tylko, tylko się miną. Dzisiaj przeszedłem się Brzeską i widziałem stan jej nawierzchni. Przyjdź i sam zobacz i pomyśl, co się stanie przy przewidywanym obciążeniu ciężkim transportem. Jak chce się puszczać tranzyt w celu odciążenia innych ulic, to trzeba było most budować dalej za miastem - może na wysokości Zawady? Tam mieszkasz? Myślę, że most powinien być dalej w kierunku na Tolkmicko, by ominąć miasto. Wtedy tranzyt miałby sens. Myślisz, że zmasowany ruch przecinający ul. Robotniczą i Dąbka nie będzie paraliżował ruchu? Odnośnie badań stanu budynków, to nie były robione. Gdyby były, to kto normalnie myślący zgodziłby się na takie działanie? A kto zbadał wytrzymałość ul. Brzeskiej, zbudowanej jeszcze przez Niemców w czasach furmanek i bardzo nielicznych samochodów - z pewnością nie TIR-ów.? Dzisiaj też zdarza się, że czasami przejedzie Brzeską jakiś TIR i wiesz co się dzieje? Wszystko w mieszkaniach się trzęsie. Ja nie jestem przeciwko interesowi społecznemu. Jestem tylko przeciwko głupiej gospodarce, bo możliwość tranzytu tą trasą nieczego nie załatwi - na dłużej i trzeba będzie budować nową trasę. Szkoda środków na taką inwestycję. Oooooo!!!! Nie pomyślałem. Dalej na północ nie można stawiać mostu, bo wtedy p. Słonina miałby kłopoty z budową portu morskiego Elbląg. To o to chodzi? Oj p. Krzysztofie. Czy Pan aby napewno jest po stronie spoleczeństwa? Odnoszę wrażenie, że raczej po stronie lokalnej władzy. Mimo to pozdrawiam.
obserwator