A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Niech zgadnę, ten tekst o KGBistach, to autorstwa naszego drogiego Kuby Ł. ?
No tak wszystko jest ważniejsze od mieszkańców. Ci niech zdychają z głodu i są rozjeżdżani przez TIRy jak w Augustowie. Byle rybkom i żabkom nie utrudnic życia.
Bądź łaskaw Łaskawco nie bezcześcić mego pseudo swymi wynurzeniami. Zdobądź się na odrobinę własnej inwencji lub udaj się do krynicy mądrości. To czasem pomaga, aczkolwiek pewności nie daję.
Drogi WOWKA, nieco mijasz się z prawdą. Wyniki badań IBW przedstawiłem mediom, opublikowane zostały m.in. na PortElu http://www.portel.pl/artykul.php3?i=32581. Są tam informacje zarówno o długości falochronów jak i ruchach rumowiska dennego. Wynika z nich coś zupełnie przeciwnego, niż sugerujesz. Zagrożeń wg tego raportu jest niewiele. Raport dot. środowiska wyników tych badań nie chce uwzględnić i to kolejny zarzut: naukowcy nie wierzą naukowcom! W ten sposób wkraczamy w świat totalnych absurdów. Trzeba zacząć pytać, po co się wydaje pieniądze na ekspertyzy, które inni naukowcy odrzucają, bo widocznie im nie pasują do koncepcji.
Nie wiem WOWKA masz informację, że budowa Kanału ma kosztować miliard zł? Zapewniam, że nie ma szacunków, które przekraczają koszt 500 mln zł i to łącznie z torem wodnym.
Sprawa podjęcia tematu współpracy z Ukrainą i Białorusią też nie została pogrzebana - jak to sugeruje inny internauta. Ale bez przesady, nie są takie proste sprawy, że zadzwoni się i "załatwi" jakiś kwitek, poza tym to już nie moje kompetencje.
Szanowny Panie Wcisła proponuję sprawdzić jaki link Pan wkleił bo wiarygodność słów .....http://www.portel.pl/artykul.php3?i=32581].
Panie jewcis
przestańcie mamić ludzi jakimiś "Bałtyckimi Ukrainami" czy Białorusiami. Odpowiedzcie na proste pytanie : co będziecie wozić przez Elbląg i dokąd? Konkretnie i krótko. I drugie pytanie : Jak chce pan konkurować z Kłajpedą, skąd idzie 90 % tranzytu ze Skandynawii na Białoruś i Ukrainę ? Położy Pan na szale swój majątek jeśli kanału i toru wodnego nie da się wykonać poniżej 500 mln PLN, o których Pan mówi ?
Szanowny Jerzy Wcisła. Najpierw proszę spojrzeć jakiego linka Pan wkleił!? Po drugie w tekście pełno manipulacji na przykład „ … !A przecież port elbląski przeładowywał jeszcze niedawno do 700 tys. ton ładunków rocznie… ” nawet dzieci wiedzą, że te rekordy bił HALEX, nie potrzebował przekopu, bo towar przypływał z ROSJI. Nie ze Skandynawii, Danii czy Holandii!
Do przekopu niech Pan doliczy wybudowanie pełnej infrastruktury portu(połączenia kolejowe, dźwigi) zabezpieczenie brzegów, pogłębianie, łamanie lodu, zmienienie przepisów i prawa no oczywiście bez obrotnicy się nie obejdzie, a co z mułem przy pogłębianiu?
Proszę podać do publicznej wiadomości ile statków lub barek dziennie ma przypływać do Elbląga ile i będzie rozładowywanych w ciągu doby?
Teraz UWAGA z czym będą przypływać?
Czy według Pana zasiadanie przez Luksa w radzie jest OK ?
http://bip.port.elblag.pl/?cid=128
Odpowiadam na pytanie Rapaporta: Białoruś chce eksportować przez Elbląg m. in. nawozy sztuczne, autobusy MAZ, traktory, produkty przemysłu spożywczego których ma nadmiar. Oprócz tego ciekawą koncepcją jest współpraca z Grodzieńską i Brzeską SSE, które są połączone z Elblągiem linią kolejową europejskiej szerokości. Strefy te cieszą się zainteresowaniem inwestorów z krajów unijnych, którzy przenoszą tam produkcję z myślą o reeksporcie wyprodukowanych towarów, w kontenerach, na rodzime rynki. Te towary mogłyby być wożone przez port w Elblągu - nie obecny port rzeczny, ale przyszły pełnomorski. Wiarygodność tych słów może potwierdzić Konsul Generalny RB w Białymstoku - jest pan zapewne inteligentną osobą, więc nie muszę podawać telefonu do konsulatu ani nazwiska konsula, sam pan znajdzie, zadzwoni i raz na zawsze rozwieje wątpliwości. Poza tym, potwierdzam słowa pana Wcisły - to nieprawda, że współpraca z Podlasiem i modernizacja linii kolejowej zostały zaprzepaszczone. Do końca roku lub na początku stycznia zarząd województwa wypracuje oficjalne stanowisko i projekt zostanie zgłoszony na komisji polsko-białoruskiej w Grodnie zgodnie z planem.