83
10.11.2008

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
No i ok, zdaje się, że jedna utopia właśnie została spuszczona tam, gdzie jej miejsce. Teraz czas na " Karaibską Polskę" A co, nasi coraz częściej wypoczywają na Karaibach, trzeba koniecznie zrobić tam projekt :). Dobra, teraz poważniej. Szanowni zwolennicy przekopu : czy ktoś z Was pokusi się o przytoczenie statystyk, ile zagranicznych jachtów odwiedziło polskie wybrzeże w tym sezonie ? Mamy odnowione porty wzdłuż całego wybrzeża. Gdynia, Port jachtowy w centrum Gdańska, Ustka, Łeba, okolice Szczecina, piękny Zalew Kamieński. .. i co ? Jakoś nie walą drzwiami i oknami. .. A jest infrastruktura, są akweny. .. I jest dupa blada. I konkretne pytanie no 2.Jakie towary chcecie wozić przez "port Elbląg" ? Skąd, dokąd i ile ? Gdzie je chcecie składować, gdzie przeładowywać ? Konkretnie i bez emocji proszę.
Rapaport_XXL (2008.11.14)

info

0  
  0
Rapaport_XXL ja pochodzę z Koszalina miasta które budowało od 1976 drogi na wyrost - śmiałe wyburzenia, by pościć drogi dwu pasmowe (w obie strony), duże ronda, przelotówki, obwodnice i trasy przejazdowe. Po latach okazuje się, że ci co wbrew głosowi sceptyków (bardzo podobnych do głosów przeciwników przekopu) postawili na myślenie przyszłościowe i podjęli odważne decyzje, mieli racje Koszalin ma układ komunikacyjny jeden z najlepszych w Polsce. Rewelacyjnie dostosowany do obecnej ilości samochodów. Bo ktoś miał odwagę myśleć 20 - 30 lat do przodu. A co do marin, statystyk nie znam. Ale będąc wielokrotnie w Gdańsku nie widziałem wolnych miejsc na marinie, za to widziałem wiele luksusowych jachtów pełnomorskich zarówno polskich jak i zagranicznych. A i na Wolinie widziałem sporo niemieckich jachtów.
WojŁawrynowicz (2008.11.15)

info

0  
  0
Do rapaporta: chcemy wozić: białoruskie traktory, nawozy potasowe, drewno, meble, białoruskie zboże i produkty spożywcze, autobusy MAZ, a także towary produkowane przez inwestorów rozlokowanych w Warmińsko-Mazurskiej SSE, Grodzieńskiej i Brzeskiej strefach ekonomicznych, strefie Interport-Kowel oraz planowanej strefie ekonomicznej w Rawie-Ruskiej. Towary te będą wożone w kontenerach, koleją, po zmodernizowaniu linii kolejowych na Warmii i Mazurach, Podlasiu i Lubelszczyźnie (to element projektu Bałtycka Ukraina). Ilość: szacuje się, że ok. 2020 roku ponad 3 mln ton. Dokładnej ilości wyliczyć się nie da, nie da się to przewidzieć również menedżerom w Gdańsku i Gdyni. Port w Elblągu będzie współpracował z Gdynią przy projekcie SONORA dla udrożnienia linii kolejowych, o których napisałem wcześniej, a także z Euroregionem "Bałtyk" i urzędami marszałkowskimi. Wystarczy? Panie rapaport, dlaczego nie zapyta mnie o to jak cywilizowany człowiek, drogą mailową. Uzyskałby Pan wszystkie informacji, które są Panu potrzebne, zamiast ujadać. Dodam jeszcze, że przedsięwzięcie, o którym mowa, jest realizowane z myślą o perspektywie i wyzwaniach dłogookresowych - na 30 lat do przodu. W przypadku dalszych pytań zapraszam do kontaktowania się za pośrednictwem serwisu www. baltic-ukraine. com/pl - do tego on służy. Pozdrawiam sceptyków i życzę udanej kampanii wyborczej
Jakub Łoginow (2008.11.15)

info

0  
  0
Losie słodki, jak ta Ukraina przetrwala te wszystkie lata bez transportu via Baltyk? Ze tez nie dostala zapasci ekonomicznej. Teraz to dopiero rozkwitnie. Wszystkie te autobusy, traktory i inne badziwie jak tylko bedzie moglo poplynac z Elblaga przekopem do Gdyni - nastapi oczekiwany cud gospodarczy. Tylko jaki?
KissMyPrzekop (2008.11.15)

info

0  
  0
Czy to możliwe, że dyżurni przeciwnicy przekopu sa agentami KGB?; ) Bo ja nie wierzę, żeby elblażanie byli aż tak głupi żeby być przeciw rozwojowi własnego miasta!!!
zPISkowiec (2008.11.15)

info

0  
  0
PiSior, tobie jak kazdemu PiSiorowi wszystko kojarzy sie z KGB i teoria spiskowa dziejow? Pomysl PiSuarze o pseudorozwoju jaki twoja partyja jedynie sluszna dala Polsce i zamknij sie na zawsze. A przeciwnicy przekopu nie sa rownowazni z przeciwnikami rozwoju miasta. Chodzi cepie tylko o skutecznosc inwestycj? Kapewu? Po co, prosty czlowieczku, wydawac grube miliony na cos co nigdy nie spelni planowanych (czyt. wyimaginowanych) funkcji? Inwestycja ma sie do rzeczywistosci jak elektrownia jadrowa w Zarnowcu. Wydamy kase na przekop i bedziemy patrzec jak piekne sie zamula i marnieje na przestrzeni kolejnych lat rozwoju. Dotarlo??!!
krejzi (2008.11.15)

info

0  
  0
Panie Łaginow, odpowiedz Pan na bardzo proste pytanie i skończmy tę jałową dyskusję, kopać czy nie kopać: kto jest lub ma być płatnikiem tej inwestycji? Już ktoś o to pytał, ale nikt nie raczy odpowiedzieć.
bezrobotny (2008.11.15)

info

0  
  0
krejzi ty chamski pomiocie elblaskiej zaściankowości i krótkowzroczności!!! Ty i tobie podobni jesteście kompletnie porąbani!!! Jak można być przeciwko budowie kolejnej drogi do własnego miasta!? Może ktoś z was jeszcze stwierdzi że ten przekop zaszkodzi Elblągowi?! Martwicie sie pieniędzmi? To niech dotrze do waszej świadomości, że to nie sa pieniadze z budżetu miasta i że nie dostaniemy tych pieniedzy na inne inwestycje!!! Jeszcze rozumiem, gdybyście byli chociaż pseudoekologami i byli przeciw przekopowi z powodu biednych kwiatków i robaczków! Zrozumcie jak państwo nie wyda tych pieniedzy na przekop, pójda one do innych czesci kraju gdzie żyją mądrzejsi ludzie którzy wiedzą że inwestycje w infrastrukturę to inwestycje w lepsza przyszłość!!!
zPISkowiec (2008.11.15)

info

0  
  0
Szanowny Panie zPiSkowiec,Szanowny Pan Jakub Łoginow, kopać, ale prace rozpocząć od nowo wybudowanego nabrzeża i to na 4 metry głębokości. Mam nadzieję,że do wiosny pogłębiony będzie tor wodny do Stawy Elbląg.O ile trzeba pogłębić jest na stronie http://www.rafzen.pl/Kulas/wiecejbatymetrii.html Z poważaniem Jerzy Kulas
Jerzy Kulas (2008.11.16)

info

0  
  0
do krejzi. nazwa adekwatna do tego co wypisujesz. jestes bardziej zamulony niz ten przekop, prawdziwa v kolumna.
jimi ziomal (2008.11.16)

info

0  
  0