UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Do rapaporta: chcemy wozić: białoruskie traktory, nawozy potasowe, drewno, meble, białoruskie zboże i produkty spożywcze, autobusy MAZ, a także towary produkowane przez inwestorów rozlokowanych w Warmińsko-Mazurskiej SSE, Grodzieńskiej i Brzeskiej strefach ekonomicznych, strefie Interport-Kowel oraz planowanej strefie ekonomicznej w Rawie-Ruskiej. Towary te będą wożone w kontenerach, koleją, po zmodernizowaniu linii kolejowych na Warmii i Mazurach, Podlasiu i Lubelszczyźnie (to element projektu Bałtycka Ukraina). Ilość: szacuje się, że ok. 2020 roku ponad 3 mln ton. Dokładnej ilości wyliczyć się nie da, nie da się to przewidzieć również menedżerom w Gdańsku i Gdyni. Port w Elblągu będzie współpracował z Gdynią przy projekcie SONORA dla udrożnienia linii kolejowych, o których napisałem wcześniej, a także z Euroregionem "Bałtyk" i urzędami marszałkowskimi. Wystarczy? Panie rapaport, dlaczego nie zapyta mnie o to jak cywilizowany człowiek, drogą mailową. Uzyskałby Pan wszystkie informacji, które są Panu potrzebne, zamiast ujadać. Dodam jeszcze, że przedsięwzięcie, o którym mowa, jest realizowane z myślą o perspektywie i wyzwaniach dłogookresowych - na 30 lat do przodu. W przypadku dalszych pytań zapraszam do kontaktowania się za pośrednictwem serwisu www. baltic-ukraine. com/pl - do tego on służy. Pozdrawiam sceptyków i życzę udanej kampanii wyborczej
Jakub Łoginow