A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
do Beta. Czyżby kolejne dziecko neostrady? To forum nie jest miejscem na zadawanie takich pytań. Prosze je kierować do Zarządu Komunikacji przy ulicy Browarnej 90. Im więcej ich będzie, czy to przesłanych w formie elektronicznej, czy za pośrednictwem Poczty Polskiej, tym większe szanse na utrzymanie linii nr 14.
Do bimbek-sorki nie wiedzialam ze jest zakaz wypowiadania sie na ten temat!Mam nadzieje ze te pacany z(ZKM)to czytaja.Mi ta 14 nie jest potrzebna bo ani tam nie wedruje ani mieszkam ale sa ludzie co musza sobie poradzic z dojazdem do centrum(mieszkancy) i z jaru na warszawska.Wiec skorzystam z twojej rady i do nich tez napisze.POZDRAWIAM
Do Beta. Szanowna Pani jest w błądzie. Nie ma tu czegoś takiego jak zakaz wypowiedzi. Tylko zaczyna mnie już denerwować to, że zamiast działać, wylewa się żale na forum internetowym. Żyjemy ponoć w społeczeństwie obywatelskim i po to są powołane odpowiednie służby, takie jak ZKM, aby słuchać uwag i rozwiązywać problemy. Należy ich bombardować mailami lub za pośrednictwem Poczty. I MUSZĄ zareagować. Wesołych Świąt.
mieszkam za kanałem a pracuje na zawadzie ciekawe jak mam wrócic do domu z 2 zmiany może z bucika????? ciekawe czy dyrekcia mzk jak nie ma czym dojechac wali z bucika nie oni mają wy.....bane i swoimi wycackanymi autkami
Do Golo:Co do jednego masz rację,Elbląg stał sie prowincją i to nie z własnej woli.Tu Cie popieram.Ale jesli uważasz że gazeta prawna podaje nieprawdziwe informacje i i uważasz również że mam braki w wykształceniu to pozdrawiam serdecznie i mogę powiedzieć jedno - chciałbyś być wykształcony tak jak ja i skończyć tak renomowaną uczelnie jak ja (nie piszę tego po to żeby się przechwalać bo nie uważam siebie za snoba)... nie potrafisz prowadzić normalnej dyskusji,tylko bronisz się chamowatymi wcinkami ... Busów w Lublinie nie widziałem.A co do proekologicznych środków transportu proponuję Ci ...lotnię.Aha i nie musisz odpisywać bo i tak już nie będę tego czytał (nie chcę wykazać braków w wykształceniu - bo portel to chyba też gazeta,tylko że internetowa).
Przestańcie z tą prowincją!! Jesteśmy wciąż drugim gospodarczo miastem w województwie z potencjałem chyba większym niż Olsztyn. O takim mieście nie można mówić - prowincja. Co najwyżej mieszkańcy czują się prowincjuszami, a powinniśmy wziąć się w końcu w garść, a nie cały czas narzekać na Olsztyn. I powiem jeszcze jedno - mam nadzieję, że nigdy nie zmienimy przynależności, bo w szuwaro-bagiennym właśnie możemy osiągnąć 5 razy więcej niż w pomorskiem. Wesołych ;)
Jak widać -te wydłużone trasy tramwajowe "załatwiły się" poprzez banalną redukcję (skrócenie) tras autobusowych. Tyle tylko, że cena płacona Tramwajom Elblaskim wynosi ok. 6,00 zł za kilometr a przewoźnikom autobusowyn ok. 4,30 zł. Ta około 30% różnica sprawia, że aby tamwaje mogły przejechać 100 km z rozkładów autobusowych musi "wyparować" 130 km. No i macie odpowiedź czemu 7, 14, 15, 19 etc, etc.. Dalsze działania zapisane w programie rozwoju komunikacji miejskiej jeszcze bardziej "okroją" autobusy. Rozwój komunikacji tramwajowej musiał (i będzie musiał) być pokryty z "zaoszczędzonych" zredukowanych kilometrów "autobusowych" i podwyżkami cen biletów. Tylko tyle i aż tyle. Przy sztywnym budżecie dla komunikacji miejskiej i dwóch spółkach córkach Urzedu Miejskiego (ZKM i TE) w grze, taki finał to nic dziwnego. By być "opłacalnym" tramwaj musi wozić odpowiednie potoki pasażerów i osiągać przy tym prędkość eksploatacyjną > niż obecnie 12 km/h (optymalnie ok. 18 km/h - w Elblągu nierealna!) Istniejące tramwajowe rozkłady jazdy wskazują ponadto, że jeździ nimi dziennie ok. 50 - 70 tys. pasażerów. W rzeczywistości coś nieco ponad 30 tys.(i może nawet to wielkość przesadnie duża)!. Tras tramwajów nie można zmienić. Dlaczego? O tym w następnym odcinku ...