14
14.08.2001

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Johny Bravo: Umknęło mi "szczypanko" w sprawie stałego IP. Spieszę zatem uzupełnić. Od września udostępniamy usługi łączy stałych: Dialnet S 128 (128 kbps) oraz Dialnet S 2000 (2 Mbps). To usługi o bardzo wysokiej jakości, niestety dość kosztowne, zatem nie na przeciętną kieszeń. Przewidywana jest zatem także znacznie tańsza usługa Dialnet router 128, na łączu ISDN, ze stałym adresem IP. Szczegóły, w miarę udostępniania usług, będą do uzyskania pod adresem www.dialogok.pl. Zapraszam do odwiedzin.
Tadeusz Kaszczyc (2001.08.16)

info

0  
  0
Mariusz: Przykro mi, że Pana zawiodłem. Tak emocjonalna reakcja Pana pozostawia jednak szansę, że może uda się w przyszłości coś razem znaleźć :) Miłego dnia życzę
Tadeusz Kaszczyc (2001.08.16)

info

0  
  0
Panie Tadeuszu , ne posądzam Pana o człowieka , jak Pan to nazwał o ile pamiętam "nadętego". W samochodzie ( o ile pamiętam jasna 406 ) wygląda Pan na otwartego. Moja opinia faktycznie , może była troche bolesna , może spodziewałem się innej formy czata i chyba nie przemyślałem do końca swojej wypowiedzi. Co do jakości usług: zaczynałem w domu od radiodostępu , potem dostałem "drut" i w tej chwili jako osoba PRYWATNA a nie FIRMA mam 3 łącza. Była kiedyś tylko jedna skucha , że przez cały dzień 2 linie nie działały ale zdarza się najlepszym. Ale te linie nie były "wychodzone i wyproszone" jak to ma miejsce...zresztą domyśla się Pan gdzie. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu (piszę to w piątek)
Johny Bravo (2001.08.17)

info

0  
  0
PanTadeusz. Widzę że lepiej z Panem wymieniać zdania nie na chacie lecz "obok" niego Z tego co wyżej przeczytałem, sądzę że te odpowiedzi są już wystarczające . Musze przyznać że nasz chat jest mało profesjonalny, że wypisuje taki skrót. Osobiście jestem zadowolony z firmy którą Pan reprezentuje, no bywają potyczki. Znajomy zadzwonił na infolinie o internet cały dzień. Tam powiedzieli że będzie wszystko załatwione do 20.08 był wczoraj 17.08 u was, a miła pani poinformowała że umowa nie jest zarejestrowana i mógłby tak czekać dosyć długo. Mamy wszyscy nadzieje że ten błąd jest spowodowany tym, że wszyscy się od czasu do czasu mylą, a nie tym że macie takie podejście do każdego abonenta . Pozdrowienia
UOP (2001.08.18)

info

0  
  0