UWAGA!
[X]
Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
lub zarejestruj konto na portElu.
PanTadeusz. Widzę że lepiej z Panem wymieniać zdania nie na chacie lecz "obok" niego Z tego co wyżej przeczytałem, sądzę że te odpowiedzi są już wystarczające . Musze przyznać że nasz chat jest mało profesjonalny, że wypisuje taki skrót. Osobiście jestem zadowolony z firmy którą Pan reprezentuje, no bywają potyczki. Znajomy zadzwonił na infolinie o internet cały dzień. Tam powiedzieli że będzie wszystko załatwione do 20.08 był wczoraj 17.08 u was, a miła pani poinformowała że umowa nie jest zarejestrowana i mógłby tak czekać dosyć długo. Mamy wszyscy nadzieje że ten błąd jest spowodowany tym, że wszyscy się od czasu do czasu mylą, a nie tym że macie takie podejście do każdego abonenta . Pozdrowienia
UOP