41
Dzisiaj
07:05

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Czy widzisz tam znak zapytania. Więc nie stwierdziłem, tylko zapytałem co za "dziwoląg" tam jest wymyślony.
(2025.03.04)
Na tym konkretnym przejściu także dla pieszych "pętla" często szwankuje - mimo naciśnięcia przycisku (i włączenia równoległego zielonego światła dla pieszych po drugiej stronie skrzyżowania, bliżej stacji paliw) tu pieszy często miewa czerwone przez 2 zmiany
(2025.03.04)
Jak nie stajesz przy liniach i zostawiasz miejsca gdzie mógłby się wbić jeszcze jeden to się nie dziw.
Tralala (2025.03.04)

info

1  
  0
OOo moje ulubione skrzyżowanie! Tam to sygnalizacja pięknie działa! Jak jadą auta z Robotniczej na Beniowskiego, to ostatnie auta jak są w połowie drogi nie mieszzczą się w czasie i wjeżdzają/wjeżdzały na zielonym dla pieszych! Czasem blokowali przez to jazde już z zielonym światłem tym z prostej z płk dąbka! jak było za duzo aut. Dziwne, że nie doszło do wypadku z pieszymi, my wiemy że tam jest taki rozgardiasz i czasami czekamy a czasami przejadą na naszym zielonym a czasami wchodzę na pasy a keirowcy nagle gwałtownie hamują i się dziwią dlaczego wchodzą i że światło mam zielone! To już parodia. brak synchronizacji swateł. Policja o tym wie i nic, ale chyba coś się poprawiło wyregulowali to ale chyba ksoztem innych swiateł haha czas oczekiwania parodia! labo zdazy auto albo nei zdazy pieszy :D
(2025.03.04)

info

0  
  1
Są namalowane linie do zatrzymania i trzeba się do nich zbliżyć a nie stać w pewnej odległości od tych linii i to widać na filmie z do linii zatrzymania jest jeszcze kawałek
rykont (2025.03.04)
Większość "kierowców" zatrzymuje się około 5 do 7 metrów przed linią warunkowego zatrzymania. Nie trzeba wcale wychylać się jak dzban, jak ktoś wcześniej napisał, wystarczy lekko unieść wzrok. Podjedź do pętli indukcyjnej, a sygnalizacja na pewno zadziała, należy zatem pamiętać, aby dojeżdżając do sygnalizatorów zatrzymywać samochód możliwie najbliżej namalowanej w poprzek linii warunkowego zatrzymania. Pętle indukcyjne wykorzystywane są do wydłużania sygnału zielonego, zliczania pojazdów i ustalania średniej wartości ruchu. W rezultacie mają za zadanie upłynniać ruch drogowy.
Pętla indukcyjna. (2025.03.04)

info

1  
  1
Przycisk na słupku to nie jest pętla indukcyjna. Jak się nie wie, o czym się mówi, to lepiej zamilczeć, niż robić z siebie błazna.
DasModel (2025.03.04)
@DasModel - No geniusz..... hmmmmm
(2025.03.04)
Kiedy zaczynałem bawić się sterownikami PLC, których używa się do sterowania różnymi urządzeniami, wylosowałem zaprojektowanie sygnalizacji świetlnej, która miała wyłączać się, włączać, tryby nocne itp. Wiadomo, jako, że były to początki to chodziło to różnie i nie zawsze prawidłowo. Zupełnie jak sygnalizacja w Elblągu, tak na 3-. Skrzyżowanie teatralna/nowowiejska wyłączone o 22,a kawałek dalej przy wytrzeźwiałce na zadupiu, gdzie nawet kotów już nie ma ostro stoisz na czerwonym. Żadnych zielonych fal, pousuwane strzałki, bo przeprogramowanie sygnalizacji 300 tys. czy tam ile walnęli...
Red lajt (2025.03.04)

info

1  
  0
Aby załapać się na zieloną falę trzeba jechać 60 km/h.
xyzet (2025.03.04)

info

1  
  0