123
22.03.2024

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Apokalipsa - jest tylko i wyłącznie kwestią czasu. Pretekstem oficjalnym, rozpoczęcia tej ostatniej, globalnej - III Wojny Światowej, być może będzie ostatni atakTerrorystyczny w Moskwie (Crocus City Hall) - taka powtórka z historii I WŚ - zamachu w Sarajewie na następcę tronu Austro-WęgierArcyksięcia Franciszka-Ferdynanda... ale, to też całkowicie bez znaczenia. Jest wiele powodów i argumentów rozpoczęcia tego ostatecznego konfliktu globalnego - większość obecnych Elit Ludzkości jest absolutnie przekonana, że tylko WOJNA - Wojna Elit Ludzkości z Ludzkością - rozwiąże wszelkie obecne problemy globalne. Wiadomo też, że w tej ostatniej, III wojnie światowej, w rezultacie końcowym, nie będzie żadnych zwyciezców ani wygranych. Globalną porażkę poniesie cała ludzkość, która zniknie całkowicie z powierzchni naszego świata (całkowicie razem, ze wszelkimi, innymi postaciami życia na ziemi). Pozostaną jedynie globalne, całkowite zgliszcza; totalna marskość nieistnienia; natury w formie życia. Kwestia roku... wypowiedzenia i zakończenia IIIwojny światowej, to tylko sekundy czasu najbliższej przyszłości, które jeszcze (z pozorów), tkwią w rękach liderów naszej ludzkości....
zgroza (2024.03.24)

info

1  
  2
Prywaciarz podejmując decyzję o inwestycji musi znać odpowiedź na przynajmniej trzy pytania 1 Czy inwestycja przyniesie dochód.2 Ramy czasowe realizacji inwestycji.3 Koszt budowy inwestycji i sposób finansowania. W przypadku naszej inwestycji budowy portowego misia nie znamy odpowiedzi na żadne z tych pytań. Nie wiemy czy będą realizowane jakiekolwiek przeładunki gwarantujące dochód. Nie wiemy czy będą pieniądze na budowę infrastruktury portowej- bocznice kolejowe, drogi dojazdowe itd. Nawet w przybliżeniu nie znamy ram czasowych realizacji - może 10,może 15 lat. Kosztu końcowego budowy też nawet w przybliżeniu nie da się ustalić, może -miliard a może i więcej. Proszę Państwa, victoria! Pewnie taka sama jak tej spółki powołanej do budowy elektrowni atomowej, która przez 20 lat doiła pieniądze aż w końcu się rozwiązała. Wyznawców tej nowej wiary w budowę misia jednak nie brakuje. Propaganda sukcesu ciągle skuteczna.
Cz (2024.03.24)

info

0  
  1
Zarząd portu liczy na to, że do portu trafi spora część drobniejszych ładunków, które dzisiaj przeładowywane są w Gdańsku. Mocny argument dla uzasadnienia budowy. Z cyklu pobożne życzenia. Opinie takie wyrażają również inni zwolennicy budowy misia. Gdańsk nam da bo jest zatkany i będzie na bogato. Wyrażane opinie nie zważają na to co w porcie Gdańsk się dzieje. Port otrzymał dofinansowanie projektu. „Poprawa infrastruktury Portu Gdańsk…”, Inwestycja swoim zakresem obejmuje rozbudowę czterech nabrzeży, o łącznej długości 1916 metrów, wraz z infrastrukturą kolejową. Linie brzegowe będą dostosowane do potrzeb jednostek, tak by mogły one bezpiecznie nawigować w Kanale Portowym. Wartość opiewa na kwotę 117 160 294 EUR. Baltic Hub rozpoczął budowę trzeciego nabrzeża głębokowodnego. Dzięki tej inwestycji, której wartość wynosi ok.2 mld zł a jej zakończenie nastąpi w 2025r. powstanie największy terminali kontenerowy w Europie pod względem możliwości przeładunkowych. Może nam coś dadzą a może jednak nie dadzą bo sami mogą mieć za mało. Propaganda sukcesu ma jednak moc i uzasadnienie budowy dociera do wiernych wyznawców budowy misia.
Cz (2024.03.24)
@Cz - Mój drogi widzę że pół głowy działa a pół nie działa. No to po kolei - redę Gdańska da się powiększyć ale transportu kolejowego już nie ponieważ nie da się przebudować infrastruktury kolejowej Transport kołowy od lat blokuje całe trójmiasto - zapchana jest i Kwiatkowskiego i Obwodnica. Kontenery można ładować z obu burt - lewa na nabrzeże prawa na barki /albo odwrotnie/ a to oznacza minimalizacje czasu rozładunku o 1/3 i kontener załadowany na barkę i przerzucony do Elbląga pojedzie do odbiorcy szybciej z Elbląga niż z Gdańska. Elbląg ma być portem do wysyłki zboża i z Polski i z Ukrainy o czym też nie wiesz... ???
MariuszLewandowski-Fc (2024.03.24)
Sensacyjną decyzją cofnięto we Francji wszystkie pozwolenia na budowę turbin wiatrowych. Sędziowie kierujący się decyzją rzeczoznawców uważają, że oddziaływanie akustyczne turbin wiatrowych ma znacznie większy wpływ na zdrowie lokalnych mieszkańców jak przypuszczano. Jak już doniesiono we Francji Rada Państwa uznała pozwolenia na budowę lądowych turbin wiatrowych i zasady odnawiania farm wiatrowych za nielegalne. Oznacza to, że dla projektów wiatrakowych nie będzie można wydawać nowych pozwoleń środowiskowych do czasu określenia nowych protokołów klasyfikacji uciążliwości akustycznych powodowanych przez turbiny wiatrowe. Dotyczy to również pozwoleń, które zostały już zatwierdzone i zrealizowane. Tym samym Rada Państwa podtrzymała pozew wniesiony przez organizację patronacką zajmującą się ochroną środowiska „Fédération Environnement Durable” (FED). Zdaniem FED hałas turbin wiatrowych niepotrzebnie niepokoiłby mieszkańców i wpływał negatywnie na ich zdrowie. FED uznał tę decyzję za „historyczną decyzję” i nazwał ją : „wielkim zwycięstwem w zakresie ochrony środowiska, zdrowia lokalnych mieszkańców i w przestrzeganiu prawa
tyle (2024.03.24)

info

0  
  0
Przeczytałem artykuł i dalej nie wiem na czy polega osiągnięte porozumienie ? ( hura nasi teraz u władzy)
Michas (2024.03.24)
@Michas - Wszystko jest wyjaśnione w lidzie, na początku artykułu.
redaktor (2024.03.25)
@MariuszLewandowski-Fc - Nie jest prawda ze szybciej do obwodnicy dojedziesz z Elbląga niz z Portu Gdanskiego. Przez 3-4 h w godzidzinach szczytu rzeczywiscie moze sie okazac ze szybciej bedzie z Elbląga, ale w pozostałych godzinach na pewno szybciej dojedzie sie z Portu Gdańskiego.
Jerzy Lebioda (2024.03.25)
to tylko pokazuje jak prymitywnym krajem jest Polska, ludzie i sam Elbląg, Niemcy, Belgowie, Holendrzy, Duńczycy czy inni w ogole by nie rozmawiali na ten temat tylko wjechałby by maszyny i za 2 lata już by pływały statki a w mieście była by stocznia i kręcił by się złoty pieniądz ale w PL to musi być oczywiście na odwrót z reszta po co w EG port? skoro jest w Kaliningradzie, po co wam pieniądze skoro i tak nie potraficie z nich korzystać, po co wam auta jak tylko same wypadki, po co się męczyć? niech inni się męczą jeszcze komuś coś się stanie i zus obciąży, albo uderzy się w noge, albo wyemituje za dużo co2 albo patoratuszek się obrazi, powinni zasypac ten przekop i kanał i wszystko i dobrze
głosuje na michałka bo fajni (2024.03.25)

info

1  
  1
@Cz - Gdańsk nie odda kontenerów, co do tego nie ma wątpliwości. Nawet pod butem populizmu i socjopatii dyrektor portu gdańskiego deklarował drobnicę. Wzbudził tym entuzjazm pana senatora, który nie dostrzegł, że to najmniej opłacalne przeładunki gdańska. Dodatkowo nikt nie chce powiedzieć, że granica bieżącej opłacalności misia to około 2 000 000 ton rocznie, a to oznacza 60 000 TiRów rocznie, czyli 165 TiRów dziennie... SKĄD, JAK I CZYM ? !
GłębokaMyśl (2024.03.25)