A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Ptaszki ćwierkają, że opór duetu W-W w sprawie spółki skarbu państwa w porcie jest skutkiem ustaleń z inwestorem zagranicznym, zainteresowanym elbląskim portem. Inwestor jest z bliskiej zagranicy; -).
Pis wybuduje nam ten port tak samo jak cpk, ostrołękę, fabrykę maseczek, nowe mieszkania, stocznię itd. czyli jak zwykle.
@Pytam - Kopiuj i wklej pisiorze
@Ferdek.Schichau - Ferdek czy możesz wrzucić na skyscrapera zdjęcie żaglowca stojącego przy starym mieście. Zdjęcie jest na fotopolska.
@eb - W Lotos zainwestował prorosyjski MOL z Wegier to czemu samorząd nie może albo mu się to uniemozliwia??? Co tylko Obajtek może z koelagami zbywać majatek narodowy??? Ja chcę Elbląski port jak i mieszkańcy aby pozostał w rękach UM i nas Elblążan.
prof. Ernest Czermański - kierownik Zakładu Gospodarki Morskiej w Katedrze Transportu i Handlu Morskiego UG: „Ożywiony port w Elblągu mógłby pełnić funkcję regionalną dla Warmii, Mazur, być może Podlasia w zakresie różnego rodzaju kruszyw, nawozów, paszy czy zbóż… Aby taki scenariusz się spełnił, koniecznym warunkiem jest, by kanał przechodzący przez Mierzeję miał głębokość nie mniejszą niż 8 metrów - to minimalna głębokość dla małych statków zdolnych transportować kontenery. Z tego, co mi wiadomo, planuje się głębokość wynoszącą jedynie 5 metrów. Jeśli to prawda - inwestycja będzie chybiona z punktu widzenia morskiej żeglugi ładunków, a skorzysta z niej wyłącznie branża turystyki morskiej”.
Won to krzyknij pod domem swojego idola na Żoliborzu
"Pytanie, które przygotowano dla mieszkańców miasta to prawdziwy majstersztyk gatunku " - tak samo tendencyjny sondaż Wtóblewskiego "powiedz TAK miejskiemu protowi" czyli jawna sugestia co odpowiedzieć. Dziwne, że autor artykułu tego się nie czepia. Tam samo jak nie czepia się portElu, ktory niby jako "wolne i niezależne media" jawnie popiera Wrobla i prowadzi nagonkę przeciw portowi rządowemu, czyli takiemu jak ma Gdańsk czy Szczecin. tyle, że tam jakoś nikt nie robi z tego takiej histerii, jak "sołtys" Wróblewski czy Wcisła. A co kolei i bocnziy. Jakby wladzom miasta zależalo na porcie to już dawno prowdziłyby negocjacje z PKP w tej sprawie i rządem. Póki co milczą i palą glupa, a teraz wielce zatroskani o port.
Poczytaj o elektrociepłowni w Gdańsku i zobaczysz jakie biznesy robią samorządy. BTW Co to znaczy "prorosyjski MOL"?
Ślepy, bez dojścia do portu hadnlowego? Przeciez rozmawiamy o inwestycjach w port w Elblagu. Na już to dokonczenie poglebienia toru i obrotnica. To koszt około 100mln zł, co na wstepie proponuje rzad. Co moglby robic ten port? Mowil o tym niedawno prezes portu Gdansk, jak i sam senator Wcisla. Moglby obslugiwac mniejsze stratki, ktorych jest calkiem sporo, a ktore zapychaja juz teraz port 3miejski. Dzis moglby rowniez wysylac tranzytowane zboze z Ukrainy. Elewator jest, bocznica kolejowa przy elektrowni jest, brakuje bardzo niewiele, ale potrzebny jest jakis konsensus. A tego brak, choc rozmowy poczatkowo byly i mialem wrazenie, ze prezydent byl przychylny - poczatkowo - ofercie rządowej. Slusznie, dzialajac w interesie miasta optował, by dofinansowanie bylo wieksze. Byla mowa o budowie mostu na rzece Elblag, ktory rozladowalby ruch na moscie Wyszynskeigo. Te rozmowy nagle zostaly zerwane, a stanowiska sie usztywnily, Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... wybory.