93
07.10.2022

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Koszty, koszty. Most i cała infrastruktura pochłonie dodatkowe pieniądze, których nie ma i nie będzie! Może autor tego artykułu zaproponuje jakąś inną trasę dla Obwodnicy Wschodniej. Tutaj mamy kolejne "kongo" dla mądrali.
(2022.10.07)
no to grubo.... kolyński 2.0 nastepny fachowiec od przekopów, a widział statek na oczy? a był na statku jako marynarz? pewnie nie, dla fachowców i różnych specjalistów i taterników- jedz do gdańska stoi tam na mieście Sołdek 89m fakt że max zanurzenie ma wieksze niż 5 m ale taki statek na długość może przywieść towar do portu i wystarczy, a jak sie komuś nie podoba i ma różne lewe teorie no to ok i tyle.
biedak (2022.10.07)

info

1  
  0
@Ehhhh - Czyli wnioskując po długości trwania tego stanu, w obrażaniu się, też jest specjalistą...
Yogibubu (2022.10.07)
@Jerzy Lebioda - Jakby z mostu w Nowakowie nie korzystano czesto to tamtedy moglaby przecinac i wąskotorówka ktora niedaleko sie konczy i wzdluz brzegu zmieściłaby się az do Kamionki Wielkiej czy jak zwą Kamienicy Elbląskiej
(2022.10.07)
Alternatywa juz dawno byla wspominana tylko odbija sie o betonowe zapory. Wariant numer 1 to budowa drogi przez Stoboje i wjazd do miasta od strony ronda Królewiecka/ Fromborska. Wariant numer 2 wykorzystanie obwodnicy elblaga S 7 i przez kazimierzowo z budową nowego mostu Uni z wyburzeniem tej obecnej wąskiej tandety na ktorej tworza sie korki. po dwa pasy w ejdna strone plus, drogi rowerowe i chodniki.
wyborcaPO (2022.10.07)
Fajny żyrandol!
(2022.10.07)
Koniecznie MUSI, bo inaczej się udusi, powstać port morski na wąskiej rzece, na terenie parkingu dla TiRów i żeby pogłębiarka miała do roboty odcinek minimum 15 - 20 km, bo port morski w okolicach Suchacza jest nie do pomyślenia... i słusznie. ROZUM NIE PRZEJDZIE ! No i co to za port byłby w tym Suchaczu ? ! Niby nad otwartym akwenem... Żeby statki mogły wpływać łatwo i bez narażania się na kolizję... żeby mogły cumować na redzie portu, a nie diabeł wie gdzie, bo nie ma miejsca... ? żeby port mógł urosnąć, gdyby była taka potrzeba i nie stanowił "przemysłowego raka" dla miasta... ? ! Tego to już za dużo... tak się nie godzi...
GłębokaMyśl (2022.10.07)
"Czyli pogłębienie dna do 5 m trzeba będzie wykonywać w nieskończoność (kto będzie za to płacić?), bo muł będzie ciągle zalewał kanał zwłaszcza w częste wietrzne dni, gdy wiatr bełta zalewem. " ZA WSZYSTKO PŁACI KLIENT ! Czyli w tym przypadku uczciwy podatnik. Realnie to zapłaci za swoją tępotę umysłową przy urnie wyborczej. A tak naprawdę, to kogo to obchodzi ? ! Kaczy rów to AKCJA WYBORCZA za pieniądze uczciwego podatnika, MIŚ na miarę naszych możliwości, kwiatek do kożucha zwanego parkingiem dla TiRów, z którego paczka dobrych znajomych koniecznie musi zrobić czwarty port morski rzeczpospolitej wolskiej, czyli kraju ekonomii politycznej socjalizmu.
GłębokaMyśl (2022.10.07)

info

5  
  10
Pomysł może i dobry, ale spóźniony o 3 lata. Teraz to tylko mrzonka i sen o lecie na Antarktydzie.
Cyryl 1234 (2022.10.07)

info

3  
  2
Opózniona o 10 lat koncepcja. Pogłębianie drogi wodnej od przekopu do Elbląga da nowe miejsca pracy na stałe. Cieszmy się z tego co jest zrobione, bo na 500 + dla bogatych idzie co roku nie mniej niz na przekop.
(2022.10.07)

info

5  
  2