A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@redaktor - Szanowny Panie Redaktorze,
https://www.portel.pl/gospodarka/port-na-minusie/89990
Tyle GM potrafi znaleźć przy pomocy Google. W związku z jej nieudacznictwem internetowo poszukiwawczym poproszę o zestaw linków do artykułów opisujących sukcesy PME Sp. z o.o. Gwoli wyjaśnienia, bo jak GM rozumie, redakcja poczuła się wywołana... GM nie ma nic do Państwa pracy, jednak takich pytań do panów Wróblewskiego, Zglińskiego i Luksa po prostu wg GM zabrakło. Tego nie da się już zmienić.
"Kanał nie jest jeszcze otwarty, ale po 17 września mamy nadzieję, że statki o ładowności do 1000 ton będą z niego korzystać. " NADZIEJA ZAWSZE UMIERA OSTATNIA. Te statki to zasadniczo barki i potężny niebieski masowiec, którego czasem można zobaczyć na rzece Elbląg, które do wybuchu obłędu Wowki Putina pływały z towarami do Kaliningradu a przywoziły węgiel i torf... Barek morskich do tej pory w Elblągu w zasadzie nie było... ale teraz to już będą. Ciekawą logikę prezentuje pan Zgliński. Towar z Ukrainy przyjedzie na parking dla TiRów samochodami, czy koleją ? Jeśli koleją to z całą pewnością nie do Elbląga... Może warto zapytać Austriaków, Szwajcarów, Czechów i Słowaków... ? U nich też słabo z dostępem do morza.
"Rozbudowa portu w Elblągu, przekop Mierzei, to sława i przyszłość dla tego miasta na dzień dzisiejszy. Dzięki tym inwestycjom Elbląg jest rozpoznawalny w Polsce i w świecie. " KAMPANIA REKLAMOWA za ponad 3 000 000 000 zł. Genialne posunięcie marketingowe Populizmu i Socjotechniki. KLĘKAJCCIE NARODY...

@GłębokaMyśl - Linków jest cała masa. Co roku co najmniej kilkanaście razy piszemy o tym, co słychać w porcie. I złego, i dobrego. A pytać będziemy jeszcze wielokrotnie o różne sprawy, także w poruszanej przez Pana kwestii. Pozdrawiam
Jest to jakiś kierunek obrany ku filozofii bardziej intermodalnego przeładunku, który bez unowocześnienia kolejowego niezbyt umożliwiał wiecej
@redaktor - Szanowny Panie Redaktorze, GM wie, że artykułów o kaczym dole i parkingu dla TiRów jest na Portelu pod dostatkiem. Jednak zasadniczo o sukcesach finansowych traktuje tylko ten jeden tekst. GM dręczy kwestia całkowitego braku logiki tej inwestycji.3 mld zł żeby parking dla TiRów, który od lat generuje straty mimo miejskich dotacji na poziomie 100 000 zł rocznie... i nikt, absolutnie nikt się tym nie przejmuje... Zasadnicza grupa docelowa partyjnej propagandy podnieca się razem z imć Skoruppą wolskim kanałem sułeskim i wolską Chorwacją oraz rozpaczą Wowki Putina racząc zapominać, że jeszcze ich wnuki będą płaciły odsetki od tej wiekopomnej dewastacji... GM serdecznie dziękuje za obietnicę pytań do portowych decydentów / entuzjastów o opłacalność utopienia w płytkich wodach Zalewu Wiślanego skarbu wartego 3 mld zł... bo gdyby chodziło o atrakcję turystyczną... to brak słów, by wyrazić entuzjazm GM dla takiego marnotrawstwa. Pozdrawiam.
Elbląg jest pełen altruistów-frajerów, którzy strasznie się martwią o publiczne pieniądze, ale nie o swoje miasto, i jak w końcu, raz na kilkadziesiąt lat, rząd łaskawie zainteresuje się naszym miastem, to gryzą tę łapę. Nie pomyślą, że Elbląg zawsze był na marginesie, kiedy miliardy były ładowane w gorsze inwestycje w innych częściach Polski, mimo że elblążanie przecież płacą takie same podatki jak wszyscy. A na końcu wy###ali nas jeszcze zabierając wojewodztwo i wrzucając do szuwarowo-bagiennego. Zero zdrowego wyrachowania egoizmu, za to siano we łbie i pokazywanie na siłę infantylnego zamartwiania się o publiczny fundusz. Cieszcie się, że coś tu się dzieje, Elbląg na pewno nie straci na przekopie. Jak nie na to, to myślicie, że na co by ta kasa poszła? Wywaliliby to znowu na któregoś tłustego kota (tzn wielkie miasto).
Ale wielka tajemnica z tym zewnętrznym terminalem. Już dawno temu ogłoszono, że przekop ma mieć znaczenie militarne i podnieść obronność kraju na wypadek wojny. To i wojenny terminal zewnętrzny jest niezbędny do transportu wodnego tajemnej wojennej broni i innych rzeczy. Mój komentarz można traktować jako całkiem oficjalne odtajnienie zamiarów rządu a prof. Luks rezerwatem niech się nie przejmuje.
Ciekawe otwarcie przekopu we wrzesniu a Finlandia ma termin dostarczenia pogłębiarki na koniec 2023 r. Przekop Mierzei Wiślanej. Urząd Morski w Gdyni informuje, że 1 marca 2022 r. podpisano umowę na dostawę nasiębiernej pogłębiarki ssąco-refulującej. Kontakt obejmuje jej zaprojektowanie, budowę, wyposażenie i dostawę do portu w Elblągu. W przetargu startowała jedna firma