A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
DALEJ WYBIERAJCIE NA RADNYCH LUDZI Z SLD TO BĘDĄ WAM FUNDOWALI TAKIE ROZWIĄZANIA.BANDA KOLESI.JEŻDŻĘ PRAWIE CODZIENNIE TĄ ULICĄ DO PRACY (Z KIERUNKU WARSZAWY NA STARÓWKĘ) I SIĘ WŚCIEKAM.PRAWIE NA KAŻDYCH ŚWIATŁACH TRZEBA SIĘ ZATRZYMAĆ (PRZY DWORCU,PRZY EPECU,PRZY RYCERSKIEJ).NO TO SUPER ROZWIĄZANIE.GRATULACJE DLA KOLESI Z URZĘDU MIASTA.
Nie mam nic przeciwko temu ale czy ktoś z naszych możnowladców terytorialnych jechał kiedyś ul. Malboska za torami? O zgrozo...dizura na dziurze diura pogania! czy za pracami ze strzyżowanie pojdą też prace nad sama ulica Malboska? Mam nadzieje (i nie tylko ja), że tak właśnie będzie. Czego sobie i Wam sedrecznie żyuczę.
I pewnie bedziemy stali na czerwonym swietle na skrzyzowaniu z Hetmańską potem na skrzyzowaniu z Malborską i Rycerską :P. Podziękownia dla tego "geniusza", który synchronizuje światła w E-g.
raport ~ przeczytaj ten, dzisiejszy nius http://www.portel.pl/artykul.php3?id_akt=12666 i policz: wypłacone 10odszkodowań razy 270zł (średni "udział" UMa w jednej wypłacie... te 20%) plus następne góra 10odszkodowań... to mniej, niż 6tys.zł w skali całego miasta! A teraz pomyśl, ile kosztuje takie jednorazowe załatanieDziurdź, ups - dziur (!!!) jedynie na zatorskimOdcinku Malborskiej???
Przestaje sie dziwić dlaczego młodzi ludzie uciekaja z Elblaga. Pospolite wręcz prostackie myslenie naszych władz samorządowych nie zachęca do pozostawania w naszym miescie na stałe. Powyzszy sposób rozwiazania sprawy przejścia dla pieszych to kolejny dowód na skostniałość umysłową naszego "Ratusza".
koszt 650.000 pln, to koszt 3 domów w Elblagu , czy ktos kontroluje wydatki UM , to sa nasze pieniadze a dziwnie wydawane jakby bez kontroli
Napisali że elblążanie wreszcie sie doczekają mówcie za ciebie ja nieczekałem
Nie wiem czego się czepiacie przez 3 lata chodząc do PWSZ co najmniej 20 razy leżałabym pod kołami. Ja na to czekałam i mam nadzieje,że będzie tam w końcu bezpiecznie.
Co do sygnalizacji swietlnej dla pieszych - po co te przycicki, ano po to aby samochody mogly czesciej sie zatrzymywac.W normalnym miescie to by tego nie zastosowali,bo taki przycisk stosuje sie wtedy,gdy jest maly ruch pieszy.Klient podchodzi do przejscia naciska i po paru sekundach moze przechodzic,a u nas kilkanascie osob naciska te "cholerne"przyciski i sygnalizacja dostaje wariacji.Po prostu brak synchronizacji swiatel,aby mogla byc plynna jazda!!!!!!!!!!
raaaany a skad ta kosmiczna kwota sie wziela?????? nie chce mi sie wierzyc ze postawienie paru slupkow ze swiatlami i zrobienie wysepki kosztuje az tyle!!! a poza tym nie rozumiem, skoro problem bezpieczenstwa zostanie rozwiazany przez swiatla, to po kiego czorta jeszcze wysepki, bo to chyba one glownie tyle beda kosztowac????