Duża wyspa na Tysiąclecia

31
17.02.2005
Elblążanie wreszcie doczekają się modernizacji skrzyżowania ulicy Malborskiej z al. Tysiąclecia.
Już wkrótce ma rozpocząć się remont tego skrzyżowania, które przez służby drogowe i policję zostało uznane za jedno z najbardziej niebezpiecznych w Elblągu. Tutaj w kwietniu ubiegłego roku pod kołami ciężarówki zginął pięcioletni chłopiec. Na al. Tysiąclecia bardzo często zdarzają się potrącenia pieszych, a okoliczni mieszkańcy co jakiś czas słyszą pisk opon hamujących przed pasami samochodów. Zamiast planowanej pierwotnie małej wysepki dla pieszych całe skrzyżowanie zostanie poszerzone i pojawi się tam sygnalizacja świetlna. - Przeanalizowaliśmy wszelkie informacje i na podstawie analizy doszliśmy do wniosku, że zamiast małej wysepki trzeba poszerzyć skrzyżowanie po stronie ulicy Malborskiej i wybudować dużą wyspę rozdzielczą, przy której wyjeżdżający z Malborskiej w lewo pojazd będzie mógł się zatrzymać i poczekać na wolny pas - opowiada Krystyna Dziurdź, naczelnik Zarządu Dróg w Elblągu. - Poza tym pojawi się tam sygnalizacja świetlna skoordynowana z tą, która jest na skrzyżowaniu Hetmańskiej i Tysiąclecia. Modernizacja skrzyżowania ma rozpocząć się wiosną, a zakończyć już latem tego roku. Inwestycja ma kosztować około 650 tysięcy zł.
J

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Skoro ma tam być sygnalizacja świetlna to po co "duża wyspa"?Ale widać trzeba udziwniać.
Tadd (2005.02.17)

info

0  
  0
...no, no, no, już po 10 miesiącach... http://www.portel.pl/artykul.php3?id_akt=9447&id_dz=14
rwel (2005.02.17)

info

0  
  0
tez nie kumam tego z ta wyspa a do tego jeszcze ma byc zintegrowane z druga krzyzowka ale taki jest nasz kraj i masze miasto, mam nadzieje ze nie bedzie to az tak pokirane skrzyzowanie jak to na nowoiejskiej i teatralnej
STREET RIDERS (2005.02.17)

info

0  
  0
Jak to po co "Wyspa" ? Proste chyba - po to by trudniej bylo jezdzic !
(2005.02.17)

info

0  
  0
ZA 650 TYSIĘCY TO PEWNIE MOŻNABY ZROBIĆ KŁADKĘ I NIE INSTALOWAC KOLEJNYCH ŚWIATEŁ. ALE RACJE SĄ ZAWSZE PO STRONIE KUMATYCH ASMINISTRATORÓW
REWAL (2005.02.17)

info

0  
  0
To będzie specjalne przejście dla społeczniaków, żeby mogli bezpiecznie walić z ucha na Tysiąclecia :)
beka (2005.02.17)

info

0  
  0
Najlepiej to niech na każdym skrzyżowaniu powstaną światła (co 100 metrów),wtedy elbląg będzie ładnie oświetlony.
gościu (2005.02.17)

info

0  
  0
No to niedlugo bedziemy mieli w elblagu zupelnie malo miejcsa do jazdy. przejscie co 50 m ze swiatlami, co 100 wyspa a co 200 skrzyzowanie. Znajac naszych "myslicieli" od swiatel co chwila bedzie sie trzeba zatrzymywac i czekac. Faktycznie chyba sie bedzie trzeba przesiac na rower, bo nawet autobusami sie juz jedzie Nad Jar o 10 min dluzej niz normalnie.
Hospes (2005.02.17)

info

0  
  0
Kładka kosztowałaby o wiele więcej i to parokrotnie jak nic. Sam projekt, schody, windy i jeszcze żeby to jakoś wyglądało... jak zsynchronizują skrzyżowania to niech będzie jak zaproponowali...
Francuz (2005.02.17)

info

0  
  0
"sygnalizacja świetlna skoordynowana z tą, która jest na skrzyżowaniu Hetmańskiej i Tysiąclecia." pewnie będzie tak samo jak jadąc od strony McDonalda na Warszawę. Trzy pary świateł (Mickiewicza, przejście na przystanek tramwajowy, Żeromskiego) i żadnych szans żeby przejechać bez zatrzymania się, zawsze się jakieś na czerwone zmienia. A NIE STARCZY ZWYKŁE RONDO BEZ ŚWIATEŁ NA TYM SKRZYŻOWANIU Z MALBORSKĄ ???
Zbulwersowany (2005.02.17)

info

0  
  0