A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@Tojatubylem20razyinicniezalatw - Zgoda w 100%! Firma sprzed 100 lat. Nie mają Internetowego Biura Obsługi Klienta. Nie można u nich złożyć polecenia zapłaty, chyba że masz konto w BP. W czasie lockdownu sprawy załątwiało się zostawiając dokumenty (z danymi poufnymi!)w tekturowym pudle w przedsionku. Panie urzędniczki jakby zatrzymały się w czasach przed1989 rokiem. A obsługa pogotowia wodociągowego chamska i niekompetentna. Niestety, konkurencji nie mają.
Jest nowy dyrektor i już jest skuteczny - wczoraj przyszła informacja o wzroście opłat za wodę i ścieki od (i tu uwaga)12 października br. Można - pewnie, że można działać wstecz. Szkoda, że nie zmiana wstecz od 1 stycznia.
@100% Elblążanin - A ktoś to potwierdza, że dobrze funkcjonuje? Chyba, że tylko w oczach osób zatrudnionych w EPWIK.
Mam nadzieję że nowy dyrektor zajmie się w pierwszym rzędzie analizą kosztów funkcjonowania tego przedsiębiorstwa i oceną stanu zatrudnienia.
fajnie teraz będzie dżony wolker płynął w 3 kranie zobaczycie, za pana donka już tak było teraz wracamy do starych dobrych czasów
Fajny ten Elbląg. .. tylko taki jakiś trochę dziwny. .. ..
Nie dał rady rządzić czy co ?
Miliony długów w Młynarach. Oszustwo na duże pieniądze we Fromborku. Brak jakiegokolwiek doświadczenia w branży. To jest adekwatna osoba na takie stanowisko???
Idę kopać hydrofor!!!
no to podwyżka o 150%
Dzisiaj kolejny etap czystek w EPWiK - zwolniony ma zostać dyrektor techniczny. Kolejne bezprawne działanie Misztala i Wróblewskiego- dopiero co przegrali proces w sądzie o bezprawne usunięcie ze stanowiska pracownika. Masowo odchodzą ludzie z pracy, dostają z dnia na dzień zmiany warunków umowy, związki zawodowe nie reagują. Powinna zostać przeprowadzona kontrola PIP w firmie-nie da się tak tu dłużej pracować. Ludzie są zastraszani