Wybrany wątek opinii
Kiedyś chciałem załatwić sprawę w wodociągach. To, co tam zobaczyłem zniesmaczyło mnie i nadal nie rozumiem jak to możliwe. Pomijając, że mają monopol, jakieś standardy obsługi klienta powinny obowiązywać. W wodociągach działa to na zasadzie opieszałego odbijania piłeczki z klientem. Meble w biurach tak samo jak mentalność obsługi zatrzymała się w czasach prl.
Do moderacji
Odpowiedz
38
18
@Tojatubylem20razyinicniezalatw - Identyczna sytuacja w Szpitalu Wojewódzkim, szczególnie w Dziale Kadr. Kto tam pracuje??? Te Panie to chyba już dawno powinny iść na emeryturę, a nie straszyć. Ich postawa, sposób komunikacji i z tego co można zauważyć na pierwszy rzut oka brak kompetencji pozostawia wiele do życzenia. Może przydałyby im się jakieś szkolenia, choć tej mentalności PRL-owskiej nie da się już zmienić. :(:(:(
Do moderacji
Odpowiedz
14
0
@Tojatubylem20razyinicniezalatw - Zgoda w 100%! Firma sprzed 100 lat. Nie mają Internetowego Biura Obsługi Klienta. Nie można u nich złożyć polecenia zapłaty, chyba że masz konto w BP. W czasie lockdownu sprawy załątwiało się zostawiając dokumenty (z danymi poufnymi!)w tekturowym pudle w przedsionku. Panie urzędniczki jakby zatrzymały się w czasach przed1989 rokiem. A obsługa pogotowia wodociągowego chamska i niekompetentna. Niestety, konkurencji nie mają.
Do moderacji
Odpowiedz
4
2