129
23.03.2021

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Śmierdzielu obok Szkoły 11,przestań smrodzić i dusić ludzi. zabijasz więcej ludzi niż covid. !!!
(2021.03.24)

info

1  
  1
A może pieszo-samochodową?
(2021.03.24)

info

0  
  1
najlepiej rozebrać. .może pomyśleć lepiej o czymś na wzór ŻKD wąskotorówka z Nowego DWORU na mierzeje funkcjonuje, a już miało być rozebrane, zwłaszcza że otwiera się zalew i się ruszy turystyka. .. .chyba
jan marian rakieta (2021.03.24)

info

1  
  1
'Trasę kupiłby od PKP prywatny inwestor"hahaha dawno takiej bzdury nie czytałem/a kogo lub co by woził?
(2021.03.24)

info

1  
  2
Nareszcie jakieś dobre informacje. Myślę, że wszyscy zainteresowani także turyści i mieszkańcy wszystkich gmin są z ścieżką rowerowo spacerową, no chyba, że przeciw są mieszkańcy Tolkmicka których złom drezynowy leży zapomniany w krzakach. Co oni się uparci na te drezyny. Trzymam kciuki za mądre i racjonalne decyzje. Odetchną kierowcy bo dla nich i rowerzystów będzie bezpieczniej.
MBKK (2021.03.24)
A Elbląg jak zwykle d. .. .. , czerwono harleyowo
(2021.03.24)

info

2  
  0
Ścieżki będą tylko dla tubylców. Moim zdaniem dodatkowo przekop zablokuje rozwój turystyki. Inwestycja odniesie skutek raczej odwrotny od zamierzonego. Pogodzić dwie różne sprawy - funkcję przemysłową drogi wodnej do Elbląga z dziesiątkami barek/statków obładowanych towarami (tak jak wróżą z fusów eksperci), z funkcją turystyczną tej drogi wodnej będzie niewykonalne. Teraz woda w zalewie jest brudna a jak to ruszy będzie jeszcze brudniejsza. Jeszcze dużo się ujawni nieoczekiwanych problemów nie tylko problemy z przysłowiowym eko ale i inne. Ścieżkę można robić- kanapki do plecaczka, trochę wody i w drogę w tą i z powrotem do domku.
Cz (2021.03.24)

info

0  
  3
@opus - Pan się bardzo mili. Obwodnica wschodnia to po prostu modernizacja jakiejś ścieżki nazywanej ulicą Wschodnią, która prowadzi od Łęczyckiej do Sybiraków. Kolej miała problemy techniczne pojawiały się już na początku, a w latach 90-tych zbankrutowała, bo prawie ją nie jeździł toż to logiczne, gdyż w tym samym okresie czasu większość zakładów pracy zbankrutowała, a przecież z udogodnień kolei korzystali pracownicy tychże fabryk.
DoktorFaustus (2021.03.24)
do DoktorFaustus: łżesz doktorze i bełkoczesz jak po upojeniu tanim winem: zobacz sobie którędy ma zostać poprowadzona obwodnica. o d łęczyckiej po obecnej drodze z płyt do leśniczówki następnie minie leśniczówką z lewej strony (obecnie ogródek lesniczówki)i pozniej w dół wprost na polane z wiatami. tym samym góra chrobrego zostanie odcięta ruchem samochodowym od reszty bażantarni. Odnośnie kolei tak się składa że nią jezdziłem przez ostatnie 3 lata i powiem ci tylko tyle ze została celowo usmiercona przez samorzady w tym przy wspolpracy z owczesnym prezydentem tego miasta. Rozkłady jazdy byly ulozone tak isiotycznie aby nikomu nie pasowaly. Godziny nie pozwalaly na dojazd do pracy i szkol oraz powrot z nich. ostatni pociag z elblaga odjezdzal po godz 14:00.skutkiem tego byly puste sklady. druga sprawa to okoliczni mieszkancy nadzalewowych wiosek zamiast placic za bilety pieniedzmi to placili ale lesnymi zbiorami w postaci wiaderek grzybow, jagod, sloikami z miodem, jajkami. Tak wygladala kolej nadzalewowa przez ostanie lata dzialania.
opus (2021.03.24)

info

3  
  1
Wiadomo, że skoro w tak arogancki bo nie liczący sie z opinią mieszkańców naszego regionu sposób próbuje sie zapomnieć o linii nadzalewowej to oprócz zwykłej inercji, niechęci i urzedniczego lenistwa stoją za tym jakieś interesy. Bo jeśli nie reaktywacja kolei to bzdurne pomysły ścieżki rowerowej. To nie ma tuż obok Green Velo ? czego jeszcze potrzeba ? Zbudowania autostrad rowerowych i przytulenia przez znajomych - znajomych, kupy kasy za bzdurna inwestycję ?
(2021.03.24)

info

4  
  0