A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@Elblazanka 1 - I zeby nie było nie jestem jednym z elektoratów PiS ani PO.
@jaaaa2589 - Więc jeśli tramwaje są z miasta to zamiast sobie w kieszenie kasę ładować to może zainwestują w tory przez cały elbląg i puszcza więcej tramwajów nie 4 które mają rozkład jazdy tak samo ułożony jak co gamonie co to wymyślają. Biorą się za coś o czym nie mają zielonego pojęcia najpierw się układa tory później kupuje tramwaje i to takie które mają więcej jak jeden wagon układa się normalny rozkład jazdy a później można redukować rozkład jazdy autobusów a tak ten co to wymyślił wziol kasę za swój marny pomysł i ma głęboko w 4 literach co ludzie zrobią bo interesuje ich tylko czobej własnego nosa. Gdyby ludzią do tej pory pasowały ich cudowne tramwaje to by nimi jeździli a nie stety większość jeździła autobusami bo były bardziej dogodne i z miejscem i trasami, niż to coś elblasie na synach
"Skoro mamy swoją spółkę tramwajową, to warto było dokonać zmian, żeby te tramwaje się napełniły". No i zadbali, żeby tramwaje sie napełniły. Kupili małe tramwaje i wyrzucili z rozkładu jazdy mnóstwo kursów. Teraz tramwaje się zapełnią, zwłaszcza jak młodzież wróci ze szkół. Te ich wypowiedzi przesycone są arogancją wobec pasażerów.
A dlaczego pan dyrektor uważa, że byłoby niesprawiedliwe wobec kupujących bilety papierowe za 2,80 zł lub u kierowcy za 3,00 zł, zeby bilet zakupiny przez telefon za 2,30 zł był również przesiadkowy? Skoro bilet z przesiadką kupiony przez EKM kosztuje 2,31 zł. W ten sposób dyskryminowane sa osoby nieposiadające EKM. Wypowiedzi pana dyrektora są nielogiczne.
Dajecie po 1 wagonie tramwaju i jest tłok. W dobie pandemi gdzie trzeba zachować dystans to jest skandal
Moja córka dojeżdża do szkoły tramwajem nr. 2 rozkład jest masakryczny, albo musi czkać na ropoczęcie lekcji 50 minut a jak kończy to na tramwaj do domu ma dopiero 25 minutach. Pomimo pandemi ma zajęcia w ZTG dwa razy w tygodniu. MASAKRA.
@Wkurzony - Gdyby tramwaj był głównym środkiem transportu to nie kursowałby raz bądź dwa razy na godzinę. To co zrobili z tymi rozkładami to pogarda dla mieszkańców. Ludzie po to mieszkaja w mieście, żeby nie tracić czasu na dojazdy do pracy, czy szkoły. Dopiero jak dzieci wrócą ze szkoły to będzie przepełninie pojazdów. Akurat "stosowne"zmiany do panującej pandemii.
Wszyscy są zgodni że zmiana działa na niekorzyść pasażerów. Czas dojazdu się wydłużył, przesiadki nie zdają egzaminu ze względu na nieterminowość kursów, więc dla kogo ma być ta komunikacja, czy naprawdę dla pasażerów? W praktyce zamiast poprawy jakości mamy „dzień pieszego pasażera”
Zastanówmy się kto na tym faktycznie korzysta, może uda się odnaleźć tzw „lobby”? Czekam na Wasze typy - np mogą to być taksówki, bo piesi pasażerowie w potrzebie muszą z nich skorzystać. Albo producenci butów, bo ludzie więcej chodzą. Przewija się też wątek tramwaju, czyżby pasażerowie byli dla tramwajów i autobusów a nie powinno być odwrotnie?
@Kto na tym korzysta? - Tak, dzień pieszego pasażera po nie odśnieżonych elbląskich chodnikach
Ratusz oszczędza na mieszkańcach a jakie są roczne koszty utrzymania ratusza i wszystkich krewnych Zielińskiego którzy od roku nie pracują a biorą pensje