62
16.09.2019

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Zamiast remontować tory w Alei Grunwaldzkiej już dawno należało zmienić myślenie. .. i przebieg tej trasy tramwajowej – uwolnić od toru Grunwaldzką, aby przynajmniej na odcinku od Komeńskiego do Grottgera umożliwić jej przebudowę na prawdziwą Aleję, zaś tramwaj zbliżyć „do ludzi”. Proponuję rozważyć inny, na pierwszy rzut kontrowersyjny przebieg tej trasy: z Al. Grunwaldzkiej (za Dworcem) w Żeromskiego ( z głównym przystankiem wiedeńskim przy Leclerc - Biedronce), dalej ta linia wzdłuż Kochanowskiego (blisko PWSZ i Szpitale Miejskie), do Sadowej (nowe osiedle), stamtąd pomiędzy SP16 a Kolejową (– tam gdzie Grupa Wodna miała zbudować basen), przesmykiem pomiędzy osiedlem a Halą CSB i PWSZ (kibice i studenci) i za parkingami powrót trasy do Grunwaldzkiej na skrzyż. z Grottgera. Dodatkowo wzdłuż całej Żeromskiego rozważyć ŁĄCZNIK do Bema (więcej możliwości kombinacji tras).
Elbinger (2019.09.16)
To kosztuje setki milonow zlotych. Majac pieniadze nie ma problemu, tylko tych pieniedzy nie ma i nie bedzie. Spiacy mis spi, wiec nie ma na co liczyc.
Narod sobie tak wybrał (2019.09.16)
Wina leży oczywiście po stronie władz miasta i naszych włodarzy - to nie kto inny, ale ratusz jest odpowiedzialny za brak nowoczesnej polityki transportowej w mieście, za promocję transportu samochodowego zamiast publicznego i trucie oraz zasmradzanie miasta, za brak racjonalnie pomyślanych linii komunikacji autobusowej, za skandalicznie ułożony rozkład jazdy tramwajów, gdzie jadą tą samą trasą po 2-3 puste pojazdy gęsiego, za mnogość spółek transportowych w mieście, za wyrzucanie kasy na zbędne, kampanijne łączniki dla satysfakcji prezydenta, zamiast inwestycji w remont linii i odnowienie taboru. Można tak dłużej, ale po co? Dopóki nie zmieni się sposób myślenia wożących się drogimi, paliwożernymi furami po mieście dinozaurów z ratusza, to nikogo do komunikacji publicznej nie przekonają, bo są po prostu niewiarygodni i ludzie to widzą.
RobertKoliński (2019.09.16)

info

3  
  2
@Elbinger - Naucz się proszę kolego zasad stosowania małej i dużej litery. Podpowiem tylko w skrócie: aleja i Aleje. Resztę sobie doczytaj. ..
boTAK! (2019.09.16)
Tramwaje to taka realna projekcja możliwosci intelektualnych postkomuchów zarządzających miastem po 1990 roku, realny namacalny stworek, każdy może efekty ich pracy umysłowej zobaczyc na torach, ...rozsypujący się szrot
Deratyzacja (2019.09.16)

info

2  
  2
A pamietam te czasy jak chodzilem jeszcze do szkoly ze olsztyn ta dziura ,byla mniejsza od Elblaga, a teraz gumaki smierdzace kiwaja nas jak chca, bo sie tak dajemy , zaden polityk ,bo nie chce im sie,- zawalczyc o swoje miasto, swoje wojewodztwo , tak jak kiedys Opole . Mogl , Wcisla isc do Tuska a ten do Makreli(ma tu swoje korzenie) i poprosic ja o to,jak opolanie Kohla i bysmy dzisiaj mieli inne pieniadze w budzecie Opole np. dostalo niedawno nowoczesna jedna z najwiekszych elektrowni w polsce a my w czarnej d.. e, oj ci nasi wodzowie do kitu jestescie, choc i do wyrobu kitu tez nie ,bo za starzy, jedynie uchwyt jak szczekoscisk macie dobry aby za wszelka cene utrzymac sie przy wladzy
Dokitu (2019.09.16)
Potrzebne 100 milionów złotych z obecnym gospodarzem miasta nie uratuje sytuacji tramwaji elbląskich . Najlepiej go wymienić na gospodarza miasta Rzymu we Wloszech ! Wczoraj właśnie wróciłem i mogę coś na ten temat powiedzieć . Tam nie porusza się po mieście takimi gruchotami .
Zkj (2019.09.16)

info

3  
  1
Potrzebne 100 milionów złotych z obecnym gospodarzem miasta nie uratuje sytuacji tramwaji elbląskich . Najlepiej go wymienić na gospodarza miasta Rzymu we Wloszech ! Wczoraj właśnie wróciłem i mogę coś na ten temat powiedzieć . Tam nie porusza się po mieście takimi gruchotami .
Zkj (2019.09.16)

info

1  
  1
Zawieszenie strajku było dużym błędem.
Chcesz stracić życie towarzyski (2019.09.17)

info

3  
  2
Pozdrawiamy pana Marcina
Klawisze (2019.09.17)

info

1  
  1