27
05.07.2018

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Mam dość tego narzekania, że jedna kasa jest otwarta. Podejrzewam, że niektórzy stoją w kolejce, tylko dlatego, bo tak im wygodniej. Raptem wszyscy nie posiadają smartfona, mają ok 60-70 lat i nie są w stanie sobie poradzić. Najtańszy smartfon to koszt zwykłego telefonu komórkowego, więc nie pie*dol głupot. Biletomat rozwiązałby problem, ale po co pisać na okrągło o tym, jak PKP i tak olewa sprawę.
jdjd (2018.07.05)
I na dodatek ta jedyna kasa zamykana jest o 16.25.Czemu nie o 16.27? Albo o 16.33.
KrulLef (2018.07.05)

info

2  
  0
Trzeba wielki przetarg rozpisać żeby zatrudnić kasjerkę. PARANOJA w tym kraju.
awer (2018.07.06)

info

1  
  0
Panie Sebastianie, ale to była wołowina z kością palce lizać. Dzisiaj takiej Pan nie uświadczy za żadne skarby. Pozdrawiam.
(2018.07.06)

info

1  
  0
Pani Kazimierzu, popieram Pana.
(2018.07.06)

info

0  
  0
Panie kasjerki są kompetentne, szybkie i bardzo życzliwe. Pozdrawiam Panie.
(2018.07.06)

info

2  
  0
Czyli wsiadam do pociągu, spokojnie siadam a gdy Pan Konduktor odwiedza podróżnych przy kontroli kupuję u Niego bilet? Tak to sobie wyobrażam. To zupełnie wspaniała sytuacja, korzystajmy Drodzy Podróżni. Ja za kilka dni to będę testował.
(2018.07.06)

info

0  
  0