Potrzebna marka

25
08.10.2003
Potrzebna marka
- Elbląg powinien mieć produkt turystyczny, który przyciągnie rzesze turystów - uważają radni z komisji integracji europejskiej Rady Miejskiej i przedstawiciele elbląskiego rynku turystycznego.
Turystyka i promocja miasta była tematem ostatniego posiedzenia komisji. Radni wraz z przedstawicielami biur podróży i hoteli rozmawiali o tym, czy Elbląg jest miastem przyjaznym dla odwiedzających. Efektem spotkania jest lista postulatów, który realizacja - zdaniem jego uczestników - poprawi wizerunek Elbląga na zewnątrz. Na liście znalazła się sprawa Bulwaru Zygmunta Augusta. Radni i przedstawiciele branży uważają, że należy lepiej wykorzystać walory nadrzecznego bulwaru i zadbać o estetykę miejsca - np. zamiast namiotów powinny się tam pojawić ogródkowe kawiarnie. Wśród pomysłów jest też przystosowanie dla potrzeb turystów wieży katedry św. Mikołaja, brakuje także "sztandarowej" imprezy, która przyciągnęłaby tłumy odwiedzających z kraju i zagranicy, a na stronach internetowych miasta brakuje obszernych informacji dla turystów - w kilku językach. Uczestnicy spotkania uważają też, że potrzeba poprawy bezpieczeństwa - Straż Miejska powinna pracować dłużej, tak, aby na jej ochronę mogli liczyć turyści. Najważniejszy postulat dotyczy jednak tzw. markowego produktu turystycznego - czegoś, co przyciągnie turystów do naszego miasta. Wnioski z debaty trafiły do prezydenta Elbląga.
AJ

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
"W poszukiwaniu tegoCzegoś" - odcinek n-ty (już się nie mogę doczekać następnego!)
rwel (2003.10.08)

info

0  
  0
gadanie radnych nie stworzy "markowego produktu turystycznego"
110%pewnosci (2003.10.08)

info

0  
  0
a gdzie jest p. Duk, teoretycznie anglista?
zainteresowany (2003.10.08)

info

0  
  0
Konkrety Panowie a nie wytykanie palcem. Co sami zrobiliście skarżypytki?
oko (2003.10.08)

info

0  
  0
Same slogany.Jak z książeczki o marketigu.Ble,ble marka , misja, produkt markowy... Może spróbujecie użyć szarych komórek /jesli wiecie co to jest/.
kryp (2003.10.08)

info

0  
  0
Szukanie czegoś co maja pod nosem,tym czymś jest Starowka .Dlaczego władze nie wezma sie za zrobienie ulic.Czyżby pieniadze na to przyznane już się rozeszły?
(2003.10.08)

info

0  
  0
Potrzebny rozum. Precz z bełkotem.
rys (2003.10.08)

info

0  
  0
TRAMWAJ ZWANY POZADANIEM. Kochani jak można szukać czegoś, co już jest i praktycznie wiadomo wszystko, co i jak robić. Skończcie ten festiwal ruchów pozornych, albo oddajcie innym pałeczkę. To już zaczyna być żenujące i irytujące - ta omnipotencja niemocy twórczej.
AborygenMiejscowy (2003.10.08)

info

0  
  0
Marka - mocne słowo!
Oort (2003.10.08)

info

0  
  0
he he pomysły prawie żywcem przepisane z mojej pracy pisemnej na zakończenie studiów wyższych :)! dziękuje za docenienie :) :D
świadek (2003.10.09)

info

0  
  0