Czysty punkt

8
27.08.2003
Sterty ulotek reklamowych zalegających w skrzynkach pocztowych, na wycieraczkach i klatkach schodowych już od kilku lat wpisały się w krajobraz naszych osiedli.
Kogo nie zdenerwowałaby pełna bezużytecznych śmieci skrzynka na listy po powrocie z urlopu? Chyba tylko złodzieje są zadowoleni z takiego stanu rzeczy, bo przynajmniej wiedzą kogo nie ma w domu. Jest jednak nadzieja, że wkrótce reklamy dostawać będą tylko ci, którzy tego będą chcieli. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego wspólnie z Federacją Konsumentów rozpoczęło akcję CZYSTY PUNKT. Pomysł na akcje jest bardzo prosty: kto nie chce, żeby jego skrzynka zapełniała się makulaturą, powinien nakleić na nią specjalną naklejkę, którą od września m.in. będzie można znaleźć w wybranych gazetach w postaci insertu. Mówi Monika Zarzycka - dyrektorka Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Powinni ukarać Pocztę , to listonosze wciskaja ulotki
Madzia (2003.08.27)

info

0  
  0
Ja jakos żadnych ulotek w skryznce nie widzę, zreszta jkabym zobacyzł to od razu idę do sądu:P Co innego na drzwiach, tego jest naprawde duzo, czasem kilka razy dziennie.
(2003.08.27)

info

0  
  0
A czy mozna cos takiego dostac np.: w UM?
Francuz (2003.08.27)

info

0  
  0
Ludzie przestancie z tymi wiadomosciami do odsluchu jak bym chcial to wlaczeymbym sobie radio a nie wchodzil na wasza strone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ciro (2003.08.28)

info

0  
  0
Przeciez nikt nie kaze Ci sluchac...
Francuz (2003.08.28)

info

0  
  0
Na poczcie złożyłam pisemko, żeby listonosz nie wkładał mi do skrzynki ulotek i przesyłek bezadresowych. Rzeczywiście listonosze nie robią już tego. Gorzej z roznosicielami ulotek - oni wrzucają wszędzie - tyle, że taka ich praca. MOJA SKRZYNKA TO NIE ŚMIETNIK!!!!!!!!
iness (2003.08.28)

info

0  
  0
A nie prościej w miejszych społecznościach zostaiwać ułozone na kupce kilka ulotek na parterze ... a w wiekszych nawet jakiś pojemnik na to zrobić ... wowczas kto chce ten siega po nia ... a sprzetaczka rano wyrzuca to co zostalo i po prawie...
as (2003.09.01)

info

0  
  0
Poczta jest również członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Ponad to, każdy kto nie życzy sobie w swojej skrzynce reklam roznoszonych przez listonoszy może poprosić o ich nie wkładanie. Co do skrzynek - listy i reklamy może wyjmować podczas naszej nieobecności ktoś z dalszej rodziny, ale co zrobić z ulotkami na drzwiach i wycieraczkach?
zygi (2003.09.11)

info

0  
  0