Wybrany wątek opinii
Do moderacji
Odpowiedz
12
0
@Z sąsiedniego miasta - To prawda, niestety zapewne wiele z tych działek jest prywatnych i miasto nie może wypowiedzieć ich użytkowania i odsprzedać pod budowę. Szkoda, bo faktycznie przykro patrzeć na przykładowy teren za kanałem pomiędzy mostami zabudowany starymi sypiącymi się barakami. Oczywiście firmom nie można odmówić tego, by miały gdzie się lokować, ale z biegiem lat, powinny być wypierane na obrzeża miasta. Zwłaszcza jeśli zabudowa jest z zeszłej epoki i szpeci.
Do moderacji
Odpowiedz
6
0
@Z sąsiedniego miasta - Budowlańcy twierdzą, że najlepszą jest opłacalność kwater pięcio-piętrowców. Więcej kondygnacji to bardziej trwałe materiały, które tańsze nie są.
Przy ponad 10 poziomach to mogą być zyski większe, ale wymóg stabilnego podłoża. Manhattan budowano na skalę. W Elblągu to przeważnie palowanie, a to kosztuje. Może być dochodowe dla biurowca komercyjnego.
Inwestorzy, żeby przyciągnąć, to najlepiej lotniskiem z oświetleniem. Poza tym wieżowce mogłyby być nad zalewem koło linii kolejowej, ale bez remontu torów lub połączenia towarowego z resztą Europy południowej to brak więcej firm. Nie licząc okolicznych bezdomnych, ktorzy powinni mieć pokój to dalsze sztuczne zaludnienie regionu byłoby równoznaczne z bezrobociem. Państwo, też nie będzie wykładać samorządom tylko na rozjechane drogi, bo tak zarządzono
Do moderacji
Odpowiedz
5
0
@awenue - Miasto ma spory potencjał jako nadmorskie, tyle, że bez drugiej nowej trybuny stadionu to emeryci mogą tu przybyć. Przystań jest, ale bez infrastruktury okrętowej (jak suwnica kontenerowa), czy choćby jakiejś giełdy jachtowej ma niewiele dla kraju. Do tego nad rzeką nie ma zdanej plaży. Nie wspominając o basenie dla 50 rodzin - dzieciarni
Do moderacji
Odpowiedz
4
0