Wybrany wątek opinii

Elbląg od swoich początków był miastem portowym. Ponowne otwarcie na otwarte morze to olbrzymia szansa rozwoju. Tylko od nas zależy, jak ją wykorzystamy. Przecież Szczecin leży około 70 km od morza i port ma się dobrze!
(2018.11.13)
w Szczecinie nie trzeba było nic kopać, a i tak rybitwy wyginęły, bo ich gniazda w takich warunkach nie wytrzymały. Ale kogo obchodzą rybitwy? W Kołobrzegu port na otwartym morzy, wielkości Elbląga, zamiera - nie ma co wozić. Elbląg nawet połączenia kolejowego nie ma z resztą kraju, w Malborku przecież przesiadka w każdą stronę, a czy nasze robotnicze, niebogate przecież miasto może tyle kupować? I czego właściwie? A co my mamy do wywiezienia? Myślicie, że jachty z Morza Śródziemnego tu przypłyną? Cały Zalew by trzeba pogłębić co najmniej do 5 metrów, a to raczej nie wchodzi w grę. To po co nam połączenie z Zatoką Gdańską? Chociaż jeden argument ale konkretny poproszę, a nie że się miasto będzie rozwijało. W czym ma się rozwijać? Barki do Kaliningradu swobodnie (na ogół) pływają. Pomyślcie o konsekwencjach dla przyrody a nie o jakichś wyimaginowanych korzyściach. Tego już się nie da cofnąć jak się zniszczy. Chore ambicje prezesa, myśli, że okręty podwodne będą tu pływać. ..
sceptyk_przekopowy (2018.11.13)
@sceptyk_przekopowy - Niemcom się opłacało, a pseudo POlakom nic się nie opłaca. Nie wolno budować autostrady północ południe, bo port w Hamburgu straci. Nie wolno budować lotniska pod Warszawą, bo Berlin straci. A Niemcom wolno budować rurociągi pod Bałtykiem i żaden pseudo ekolog ani piśnie!
(2018.11.13)
46-56km, licząc od granic administracyjnych lub centrum miasta:)
ajajaj (2018.11.13)
Ty jakieś niemieckie kompleksy masz, myślę, że za dużo trwamu, oj za dużo.
(2018.11.13)
@sceptyk_przekopowy - Czy w pociągach towarowych też są przesiadki?????
(2018.11.13)
Nie, pociągi towarowe są przepychane w wolnych dla torów chwilach, nie jadą bezpośrednio
sceptyk_przekopowy (2018.11.13)
Powrót do komentarzy