Sale obsługi klientów w każdym z 16. oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia zostaną otwarte w poniedziałek, 25 maja. Powrót do pełnej obsługi pacjentów będzie przywracany etapami.
W pierwszym pacjenci:
- potwierdzą zlecenia na wyroby medyczne
- założą Profil Zaufany
- dobrowolnie się ubezpieczą
- otrzymają podstawowe informacje związane z działalnością NFZ.
Limit osób, które będą mogły przebywać jednocześnie na sali będzie uzależniony od liczby czynnych stanowisk. Jeśli sala ma trzy stanowiska do obsługi, wówczas maksymalnie tyle samo osób będzie mogło załatwić swoją sprawę w okienku.
Zarówno klientów i pracowników NFZ obowiązują nakazy sanitarne. Na salę zostaną wpuszczone wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos oraz zdezynfekują ręce. Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum 2 metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny na sali.
Sala Obsługi Klienta Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Olsztynie
ul. Żołnierska 16, parter
Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
Czynny od 25 maja
Delegatura Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Elblągu
ul. Gen. Józefa Bema 18
Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
Czynny od 25 maja