Pytanie zostało przesłane każdemu kandydatom na prezydenta miasta w brzmieniu oryginalnym. Początkowo chcieliśmy usunąć z niego część “Jak wyglądała promocja...” itd. zawierającą ocenę działań również obecnego prezydenta (i kandydata na to stanowisko w wyborach). Jednak w związku z tym, że odpowiedź prezydenta Henryka Słoniny odnosiła się zasadniczo do tej części pytania, pozostawiliśmy całe w oryginale.
Z nadesłanych przez jedną dobę pytań wybraliśmy przytoczone poniżej autorstwa Czytelnika portElu podpisującego się nickiem “pROSiAczek (elblazanin sercem)”:
W "Strategii dla Elbląga na lata 1996-2010" zapisano jako jeden z celów PROMOCJĘ MIASTA, która zdaniem twórców miała przyciągnąć inwestycje. Jak wyglądała promocja przez ostatnie 10 lat każdy wie. Pytanie: Jak zamierza Pani/Pan wypromować NASZE miasto na rynku inwestycyjnym zarówno krajowym i europejskim oraz jakie działania podejmie Pani/Pan w celu wypromowania nazwy Elbląg jako znaku firmującego miasto możliwości rozwoju?
Odpowiadają poniżej w kolejności alfabetycznej:
Czesław Dębski
Danuta Janczuk
Witold Łada
Stefan Rembelski
Henryk Słonina
Stanisław Szysz
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter