GÅ‚os ElblÄ…ga: Lato w gastronomii

2
16.10.2003
“ElblÄ…ska delegatura Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Olsztynie skontrolowaÅ‚a prawidÅ‚owość funkcjonowania placówek gastronomicznych obsÅ‚ugujÄ…cych turystów i wczasowiczów w sezonie letnim 2003” - czytamy w GÅ‚osie ElblÄ…ga.
“KontrolÄ… objÄ™to osiem placówek na terenie ElblÄ…ga, Fromborka, Kadyn, Tolkmicka, Bogaczewa i Pilony. NieprawidÅ‚owoÅ›ci stwierdzono w piÄ™ciu. We wszystkich kontrolowanych placówkach gastronomicznych dokonano zakupów kontrolnych. Nie stwierdzono dziaÅ‚ania na szkodÄ™ konsumentów. Nie kwestionowano również jakoÅ›ci i Å›wieżoÅ›ci surowców do ich produkcji. (...) W jednej placówce 3 osoby posiadaÅ‚y pracownicze książeczki zdrowia z nieaktualnymi wpisami lekarskimi, w innej dwie osoby nie posiadaÅ‚y przeszkolenia w zakresie podstawowych zagadnieÅ„ higieny”. WiÄ™cej w GÅ‚osie ElblÄ…ga.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

"Nie stwierdzono działań na szkodę konsumenta", a brak aktualnego świadectwa zdrowia i brak przeszkolenia w podstawowych sprawach higieny to zaliczamy do działań dla dobra klienta? Inspekcja handlowa żyje z naszych podatków i ja jako podatnik chcę wiedzieć w kórych konkretnie placówkach gastronomicznych są takie niedociągnięcia, żebym mógl omijać je z daleka. Komu i czemu ma służyć zatajanie takich informacj. Nie kary czy pouczenia wyeliminują takie niedociągnięcia w placówkach gastronomicznych, ale wolny rynek i konkurencja, to konsument zadecyduje kto przetrwa na nim, tylko musi mieć wiedzę co się dzieje na zapleczu tych lokali.
BOB (2003.10.16)

info

0  
  0
kretyn...
kuchmistrz (2003.10.16)

info

0  
  0