Głos Elbląga: Braniewo bez Dialogu

5
06.08.2002
“Braniewscy abonenci firmy telefonicznej Dialog przez ok. 4 godziny nie mogli nawet marzyć o prowadzeniu jakiegokolwiek dialogu – awarii uległa bowiem cała sieć obsługiwana przez tę firmę w grodzie nad Pasłęką” - donosi Głos Elbląga.
“(...) Przez szereg godzin nie można było uzyskać połączenia z Urzędem Miasta, Wodociągami Miejskimi, Miejskim Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej i pozostałymi jednostkami organizacyjnymi braniewskiego samorządu, m.in. placówkami oświatowymi. Odcięty od świata był również Szpital Powiatowy, który również korzysta z usług Dialogu. Przyczyn zakłóceń na łączach nie wyjaśniono w biurze obsługi klienta. Operatorka, która zgłosiła się pod nr. 0-801 12 15 18, nie potrafiła podać przyczyn awarii. Pytana, czy powodem mogła być np. pogoda, odparła: Nie wiem, ale ok. 14 wszystko powinno wrócić do normy. Tak się rzeczywiście stało”.
przyg. M

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

....a może należałoby zadzwonić do siedziby DIALOGU w Elblągu i zapytać? Kolejny raz GE pokazał swą wielkość - GRATULACJE!
jerzy (2002.08.07)

info

0  
  0
Bardzo się cieszę że GE tak szybko reaguje na tak straszne problemy.Duża gazeta zawsze opisuje duże problemy :)
stanisław (2002.08.07)

info

0  
  0
Stasiu to jest wielki problem bo gdybym np. chcial zadzwonic do Jurka albo do GE to jak mialbym to zrobic skoro nie bylo sygnalu...
włodzimierz (2002.08.07)

info

0  
  0
ciekawe dlaczego nikt nie opisuje awarii dużego molocha, tylko "małej" nowoczesnej firmy? Już zapomnieliście jak było...?
sb (2002.08.08)

info

0  
  0
popieram SB, choć DIALOG nie jest znów taki mały :))
joe (2002.08.08)

info

0  
  0