Gazeta Wyborcza: Internetowa reklama atakuje

2
24.08.2004
"Rynek reklamy internetowej, choć wciąż mały, utrzymuje najwyższe tempo wzrostu wśród wszystkich mediów w Polsce. Już teraz szacuje się, że w tym roku przychody branży przekroczą prognozy z pierwszych miesięcy" - czytamy w Gazecie Wyborczej.
"W latach 2000-06 tradycyjne media zwiększą swoje przychody od 1,6 proc. (radio) do 25,9 proc. (telewizja). W tym samym okresie wielkość rynku reklamy internetowej zwiększy się prawie ośmiokrotnie - czytamy w raporcie CR Media, którego autorzy prognozują, że w roku 2006 wydatki gotówkowe na reklamę online sięgną 125 mln zł. (...) O rosnącym rynku mówią niemal wszystkie firmy utrzymujące się z reklamy online. Największy polski portal Onet.pl podał, że w I półroczu odnotował wzrost sprzedaży usług marketingowo-reklamowych o 51 proc.(...) W ubiegłym tygodniu firma CR Media Consulting opublikowała raport o rynku reklamy internetowej w Polsce. Jej analitycy szacują, że o ile w całym ubiegłym roku wydatki gotówkowe na e-reklamę wyniosły 48 mln zł, o tyle tylko w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku było to 38 mln zł. Ich zdaniem w 2004 r. reklamodawcy wydadzą na promocję w internecie 75 mln zł. Dałoby to blisko dwukrotnie większy wzrost tego rynku (ok. 60 proc.), niż jeszcze niedawno prognozowano w branży (20-25 proc.)." Więcej w Gazecie Wyborczej.
wg

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Error!!!!! wecej??
M (2004.08.25)

info

0  
  0
Dzięki za uwagę, poprawione.
(2004.08.26)

info

0  
  0