Elbląski „Złoty Oddział”

3
28.01.2002
„Elbląski Oddział Centrum PKO Bank Polski SA, jako jedyny w woj. warmińsko-mazurskim, już po raz drugi został wyróżniony godłem promocyjnym „Złoty Oddział” w konkursie „Bank przyjazny dla przedsiębiorców” – informuje Głos Elbląga.
„Konkurs został zorganizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Warszawski Instytut Bankowości. Celem konkursu było zwiększenie współpracy pomiędzy bankami a przedsiębiorcami oraz podniesienie poziomu usług finansowych w Polsce. - Tytuł „Złoty Oddział” oraz logo konkursu nasza placówka ma prawo użytkować na korespondencji, w reklamie oraz we wszystkich materiałach informacyjnych – poinformował „Głos” Bogdan Włodarczyk, dyrektor wyróżnionego oddziału. – Wyróżnienie otrzymaliśmy „za szeroko rozwiniętą i nowatorską współpracę z przedsiębiorcami, sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.” Więcej w dzisiejszym Głosie Elbląga.
przyg. M

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Dla przdsiębiorców to może jest on przyjazny, ale dla normalnego człowieka jest on istnym utrapieniem. Jeszcze ani razu nie zdażyło się kiedy przychodzę do tego banku, aby nie było kolejek. Całkowity brak organizacji pracy. Oto przykład: Przychodzę do banku o godz. 17.00. Jest oczywiście kolejka na jakieś 30 osób. Są otwarte tylko trzy kasy. O godz. 17.30 jedna kasa jest zamykaNA. Kasjerka się rozlicza i odchodzi. Jest godz. 17.45. W tym momencie pracuje już tylko jedna kasa. Ludzi oczywiście tłum. Od tej pory założyłem konto w LUKAS BANKU. Kulturalna obsługa, mało ludzi, kawa do dyspozycji (jak w reklamie) no i przede wszystkim otwarte do 20.00. POLECAM ten bank
anonim (2002.01.28)

info

0  
  0
Proszę spojrzeć do nowego numeru miesięcznika PROFIT. Szczegóły wprowadzenia przez bank kredytu mieszkaniowego ALICJA. Delikatnie włos się jeży i pal licho nagrody dla oddziału skoro góra robi takie cuda. Na szczęście korzystam z innego banku
(2002.01.28)

info

0  
  0
To jakieś żarty! Nowych klientów PKO pozyskuje chyba tylko ze względu na niższe od konkurencji koszty prowadzenia rachunku! Obsługa, a szczególnie warunki w jakich są załatwiani klienci daleko odbiega od europejskich standardów! Tzw. biznesmenów czeka stanie w kolejce do jednego z dwóch wyznaczonych dla nich okienek! Co więcej zawsze jedno z okienek jest nieczynne, ponieważ obsługująca je pani zawsze wypełnia jakieś papiery, ku irytacji klientów!!! Jeżeli nasz Bank dostał taką nagrodę to aż strach pomyśleć jak wygląda obsługa klientów w innych placówkach tego typu!!!
Frustrat (2002.01.28)

info

0  
  0