„Konkurs został zorganizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Warszawski Instytut Bankowości. Celem konkursu było zwiększenie współpracy pomiędzy bankami a przedsiębiorcami oraz podniesienie poziomu usług finansowych w Polsce.
- Tytuł „Złoty Oddział” oraz logo konkursu nasza placówka ma prawo użytkować na korespondencji, w reklamie oraz we wszystkich materiałach informacyjnych – poinformował „Głos” Bogdan Włodarczyk, dyrektor wyróżnionego oddziału. – Wyróżnienie otrzymaliśmy „za szeroko rozwiniętą i nowatorską współpracę z przedsiębiorcami, sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.”
Więcej w dzisiejszym Głosie Elbląga.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter