Dziennik Elbląski: W niedzielę bez kasy

5
28.02.2002
„Od marca kasa bagażowa na dworcu PKP nie będzie czynna w niedzielę. Wiadaomość ta zdenerwowała wielu elblążan” – napisał Dziennik Elbląski.
„(...) W tygodniu nie mam czasu, aby odebrać przesyłki od swoich kontrahentów – mówi handlowiec. – Będę musiał jeździć do Tczewa, tam kasa jest czynna cały tydzień przez całą dobę. Andrzej Kowalski, kierownik kina, uważa, że kasa bagażowa już teraz nie spełnia oczekiwań klientów. - Kilkakrotnie zdarzyło się, że projekcje filmu była opóźniona nawet o dzień, ponieważ po godzinie 18 nie mogłem odebrać kopii filmowej – twierdzi Kowalski. (...) Innego zdania jest Stanisław Rychlewski, dyrektor Zakładów Przewozów Regionalnych PKP w Olsztynie. - Nie interesują mnie skargi klientów kasy bagażowej – twierdzi Rychlewski. – Kasa będzie nieczynna z przyczyn ekonomicznych". Więcej w Dzienniku Elbląskim.
przyg. M

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Klient - Nasz Pan
Maddas (2002.02.28)

info

0  
  0
PKP zrobiło ukłon w stronę firm kurierskich...Może oni i drożsi, ale za to szybcy i punktualni.
Pan Nikt (2002.02.28)

info

0  
  0
I co najważniejsze nikt nie powołany nie zajrzy do przesyłki, a już na pewno nie "pożyczy" rzeczy znajdujących sie tam. Miałem okazje odbierac paczki wysyłane przez PKP, niestety czesto były one wybrakowane!!! I dlatego od tej pory korzystam z firm kurierskich jak narazie nie ma tego typu niespodzianek.
Jerzy P. (2002.02.28)

info

0  
  0
Pan dyrektor błysnął gospodarskim geniuszem. Pewnie. Po co robić coś, co może dawać dochody? Że nie daje? To może należy zacząć robić to na tyle dobrze, by klienci chcieli korzystać z oferowanych usług. A może to zbyt trudne - panie dyrektorze? No to podaj się Pan do dymisji. Chętni na to miejsce napewno się znajdą. To dziwne, że dla PKP nic się nie opłaca i najchętniej przestałyby istnieć - wydzierżawiając swój majątek za spore pieniądze (na pensyjki dla dyrektorów) oczywiście. Pamiętacie Państwo, ileż to było podwyżek cen motywowanych podniesieniem komfortu przewozów pasażerskich? I co - było jeszcze brudniej i niebezpieczniej, niż przed podwyżką. I tak za kazdym razem. Czy coś się w tej firmie zmieniło? Sami sobie Państwo odpowiedzą, tym bardziej, iż nie jest to wcale dla Was trudne. Prawda? Pozdrawiam wszystkich klientów "szacownych" P.K.P.
OKO (2002.02.28)

info

0  
  0
P.K.P. źle zorganizowane jest nastepne w kolejce do zwolnień grupowych - tacy jak P.Rychlewski rychle wylecą z torów:))) P.S. Może i skargi Klientów nie są najważniejsze ale żeby publicznie się tak wypowiadać!!! Toż to kręcenie bata na własną d... Totalny brak instynktu samozachowawczego. Szybciej mówi niż myśli. Tacy zawodnicy w przyrodzie a i w społeczeństwie są eliminowani w walce o przetrwanie.
dzejbi (2002.03.01)

info

0  
  0