Zadanie ma przyczynić się do wzrostu świadomości konsumentów na temat przysługujących im praw podczas dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu. Zadanie będzie realizowane poprzez prowadzenie szkoleń połączonych z warsztatami edukacyjnymi w szkołach ponadgimnazjalnych, jak również poprzez wydanie broszury instruktażowej opisującej poszczególne prawa konsumenckie związane z bezpiecznymi zakupami w Internecie, reklamacjami tak zakupionych towarów oraz ewentualnym sposobem dochodzenia roszczeń, publikacje prasowe w lokalnych mediach w przedmiotowej tematyce oraz udzielanie bezpłatnych porad konsumenckich. Wszelkich informacji udzielamy w siedzibie ECM w Elblągu przy ul. Stefczyka 7-8/6, bądź też pod nr tel. (55) 642-44-25, lub za pośrednictwem e-mail:
esas_1@wp.pl.
Elbląskie Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter