Media społecznościowe są przyszłością public relations. W połączeniu ze strategią marketingową stanowią potężną siłę, która pozwala bezpośrednio dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i klientów. Nic dziwnego, że istnieje duże zapotrzebowanie na specjalistów w tej branży. Po studiach w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu możesz stać się jednym z nich.
Studiując specjalność
media społecznościowe w biznesie, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci poznać dynamicznie rozwijające się obszary marketingu. Podczas toku studiów nauczysz się planować, organizować i przeprowadzać akcje wizerunkowe w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Poznasz sposoby tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych, zdobędziesz także informacje na temat zarządzania sytuacją kryzysową w social media.
PWSZ w Elblągu kładzie duży nacisk na praktyczny wymiar studiów. W ich trakcie odbędziesz 15-tygodniową praktykę w miejscach związanych z kierunkiem, np. w agencjach reklamowych i marketingowych czy w działach public relations lub promocji w firmach i instytucjach. Funkcjonowanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach poznasz dzięki takim przedmiotom jak: prawo Internetu, social media, jako narzędzie promocji firmy, czy podstawowe kanały mediów społecznościowych.
Zdobyta w trakcie studiów wiedza i doświadczenie wyniesione z praktyk zawodowych przygotują Cię do wejścia na rynek pracy. Będąc absolwentem tej specjalności możesz znaleźć zatrudnienie m.in. jako: specjalista ds. strategii marketingowych w mediach społecznościowych, specjalista ds. public relations/komunikacji lub koordynator mediów społecznościowych.
Pełną ofertę kierunków studiów w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu oraz szczegółowe zasady rekrutacji znajdziesz na
stronie internetowej.
PWSZ w Elblągu
#studiuj
zawodowo -------- Reklama --------
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter