Miasto sięga po viralowe inspiracje. Hit czy kit?

41
27.08.2024
Miasto sięga po viralowe inspiracje. Hit czy kit?
W Polsce sieć podbija marketingowy trend zapoczątkowany przez Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju, polegający na beznamiętnej i zdawkowej prezentacji oferty danego miejsca. Na taki skondensowany, pozbawiony emocji przekaz w promocji miasta zdecydował się też nasz samorząd. To Waszym zdaniem hit czy kit?

"Tu się meldujecie", "tu pytacie", "tu zabawa", "tu nie wolno", "tu się pływa", "tu jedzenie" - słyszymy w nagraniu przygotowanym przez hotel, które ma już 3 mln wyświetleń, ponad 7 tys. komentarzy, ponad 340 tys. polubień i 31 tys. udostępnień. Materiał został opublikowany 23 sierpnia.

Za tym trendem poszło już wiele instytucji czy prywatnych firm, są już takie nagrania choćby z... komisariatu policji.

Jest też materiał z Elbląga, przygotowany przez Urząd Miejski. "Tu jest rzeka, a tam przekop", "tu był zamek, ale nie ma", "Piekaczyk... to też Piekarczyk... to też Piekarczyk..." - słyszymy w nagraniu.

Jak podoba się Wam taka promocja miasta? Waszym zdaniem to hit czy kit? Czekamy na Wasze głosy i komentarze. Tutaj link do nagrania na Facebooku, poniżej na Instagramie.

 


   

Post udostępniony przez Miasto Elbląg (@elblagmiasto)

137
Głosuj na hit
116
Głosuj na kit
red.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Co to ma być?
Elblung (2024.08.27)

info

17  
  20
fajne, z dystansem :)
domer (2024.08.27)
Nie dociera to do mnie
Pil (2024.08.27)

info

22  
  18
Póki pomysł jest świeży, jest fajny i dobrze odbierany, bezmyślne powielanie już fajne nie jest i niczym się nie wyróżnia.
(2024.08.27)

info

39  
  7
A całkiem fajne 🙂
Elblążankaaa (2024.08.27)

info

21  
  17
Świetne!!! Oczywiście ze hit, świetna promocja w czas :)
mieszkankkkka (2024.08.27)

info

22  
  22
Żałosne
Juki (2024.08.27)

info

22  
  21
Tradycyjnie zerżnięte od kogoś innego jak wszystko w tej miescinie
(2024.08.27)
Na tym etapie czyli kilka dni po początku trendu naśladownictwo jest już blisko krindżu. Pierwsze godziny bawiły i wtedy trzeba było to zrobić. Teraz widać, że dziewczyna od social mediów naszego miasta się zdrzemnęła ae próbuje się jednak na cokolwiek załapać, być jak wszyscy. Ale przy tym tempie sociali dziś to już niestety nie bawi.
(2024.08.27)
Super!
Elbląg moje miasto! (2024.08.27)

info

19  
  19