Sieć Dialogu automatycznie wybiera prefiks 1041, co pozwala abonentom uprościć sposób wybierania numeru rozmówcy zamieszkującego w innej strefie.
Abonenci Dialogu mają również możliwość wybrania innego "operatora domyślnego”. Po złożeniu w Biurze Obsługi Klienta pisemnego zgłoszenia abonenci mogą wybierać połączenia międzystrefowe przez 0 i numer kierunkowy, a wybrany prefiks - inny niż 1041 - będzie dodawany automatycznie. Wniosek o zmianę jest bezpłatny.
Wszystkie należności za połączenia międzystrefowe Telefonia Dialog będzie podawać na jednej fakturze. Wyszczególniony tam zostanie koszt połączeń zrealizowanych przez każdego z operatorów międzystrefowych.
Dialog posiada obecnie 330 tysięcy abonentów w kraju, 45 tysięcy internautów. Tygodniowo do sieci przyłączanych jest do 6 tys. nowych abonentów.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter