Wyróżnienie to zostało przyznane za największą zmianę w zakresie jakości kompleksowej obsługi przedsiębiorców i największy postęp w kształtowaniu wizerunku przyjaznego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Elbląski oddział będzie teraz mógł przez najbliższy rok korzystać na korespondencji, w reklamie oraz we wszystkich materiałach promocyjnych godła promocyjnego, składająccego się z tytułu "Złota Odznaka" oraz loga konkursu z dopiskiem "Złoty Oddział". Organizatorem konkursu jest Krajowa Izba Gospodarcza, Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw i Warszawski Instytut Bankowości. Wręczenie nagród odbyło się 24 stycznia w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie, na które zaproszono m.in. przedstawicieli rządu, prezesów największych polskich banków oraz znanych ekonomistów zajmujących się bankowością.
Celem konkursu jest zwiększenie współpracy pomiędzy bankami i małymi przedsiębiorstwami oraz podniesienie kultury kredytowej i poziomu usług finansowych w Polsce.
W grudniowym rankingu tygodnika "Polityka" PKO BP zajął pierwsze miejsce jako bank najbardziej przyjazny klientom. W rankingu oceniono ilość placówek, opłaty związane z otwarciem i prowadzeniem rachunku, ofertę kredytową i nominalną cenę kredytu oraz czas w jakim można go uzyskać. W tym rankingu PKO BP zdobył najwięcej punktów - 83 na 100 możliwych.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter