UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
I z piasku bicza nie ukręcisz! materiał jaki szkoły otrzymują z gimnazjów to punkt wyjścia. Sprawa chęci do nauki i motywacje młodych ludzi, czy wręcz jednostki demoralizujące innych to drugi problem. Trzecie ogniwo to baza szkoły wraz z kadrą. Takie rankingi są i potrzebne i nie. Wiadomo iż idzie niż, ale pózniej idzie wyż. .. .i to taka kwadratura koła. I najważniejsze- po co się kształci młodych? Ano po to by mieli możliwość znalezienia pracy i miejsca w społeczeństwie. Skrzywienie metodą pomiaru EWD czyli pod, ,nową maturę, ,wyjdzie nam bokiem. Tak jak studia w zakresie, ,marchewingu i zaorania, ,. .. Racjonalizacja kształcenia jest potrzebna tak jak racjonalizacja wydatków, rozumiem iż innego narzędzia na razie nie ma i tym kulawym choć trochę robimy jakiś ranking. Moim zdanie eliminacja zjawisk demobilizujących w szkole jest najważniejsza. .. a takie pojedyncze jednostki winny być eliminowane, które są utrapieniem w szkole pogimnazjalnej. Smutne, ale prawdziwe. Obowiązek szkolny ? Przymus konstytucyjny, a za nasze pieniądze? Im szybciej to zrozumiemy to będzie mniej bolało!
klm