UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
Wrócę jeszcze do tych barier i ich definiowania. Biznes rozwija się najlepiej tam, gdzie sam sobie znajduje ścieżki. I doskonale potrafi omijać wszelkie bariery. Przykład ? Kiedy np w imporcie ryb ze Skandynawii na Ukrainę barierą stały się idiotyczne polskie przepisy weterynaryjne importerzy błyskawicznie przerzucili się na Kłajpedę. Przez te wszystkie lata byłem wielokrotnie obserwatorem prób utworzenia różnych płaszczyzn i for biznesowych. I najczęściej zarabiały na tym tylko firmy takie fora organizujące. Owszem, można było pojechać, miło porozmawiać, pobankietować, a efekt - żaden. I choćby się Pan obrażał nie wiadomo ile, to to są fakty. W większości dokonane, z którymi wiadomo - nie walczy się. W mojej skromnej ocenie przedsięwzięcie nie ma szans. Nie widzę towarów masowych, które Ukraina mogła by wysyłać do Skandynawii via Elbląg ( z powodu wiadomych ograniczeń - za mały tonaż może wejść do E-ga). Drobnicówka nie ma wielkich szans z podobnych względów. O kontenerach w rozsądnych ilościach można zapomnieć już na starcie. Obym mylił się ja a nie eksperci. A jeśli są to ci sami eksperci, którzy opiniowali i planowali most w Drewnicy, na których NIK nie zostawiła suchej nitki to niech się Pan trzyma od nich z daleka, szczob piznijsze nikto ne mich skazaty, szczo durnyj Tebe pip chrestył. :)))
rapaport_XXL