UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
Brawo Spike. Od dłuższego czasu powtarzam, że przekopu mierzei nie można postrzegać jedynie przez pryzmat finansów i zwrotów z poniesionych nakładów. Każdorazowo podkreślam także, że ta inwestycja ma posłużyć Elblągowi, ale nie tylko i nie przede wszystkim. To jest inwestycja, która ma ożywić Zalew Wiślany jako akwen wodny, a jednocześnie dodatkowo także pozwolić na operowanie większej liczbie przewoźników korzystających z pochylni na Kanale Elbląskim. Poza tym wierzę, że byłby to niesamowicie istotny krok ku rekonstrukcji Osady Truso. Wracam do przekopu -. .. xxl nie zgadzam się z Tobą z racji Twojego przedsiębiorczo brzmiącego podejścia do tematu. Zważ, że są tzw. dobra wspólne, społecznie korzystne, które nie mierzy się za sprawą bożka-pieniążka. Gdyby myśleć kategoriami, które pryztaczasz, to po co budować wiele z dróg, które powstają, albo mają powstać w tym kraju. .. Czy drogi wodne, to nie inwestycja? Tym bardziej, że w ramach zrównoważonego rozwoju wg UE, a i ochrony środowiska naturalnego, musimy dostosowywać wodne szlaki komunikacyjne, tym bardziej, że po przekopie mierzei powstałby kolejny szlak, który otwiera także Pojezierze Iławskie na kraje z rejonu Morza Bałtyckiego.
Matex