Urząd chwali

18
19.03.2004
W Berlinie odbyły się targi turystyczne ITB. Swoją ofertę zaprezentowało m.in. województwo warmińsko-mazurskie. Również Elbląg miał swoje stoisko. Stoisko Elbląga skrytykowali czytelnicy portElu w wątku na elbląskim Hyde Parku.
Jak informuje Agnieszka Staszewska z Urzędu Miejskiego w Elblągu stoisko naszego miasta wyposażone było w wiele atrakcyjnych materiałów informacyjno-promocyjnych o bogatej szacie graficznej i interesującej treści w tym: nowa publikacja "Region elbląski zaprasza", foldery: "Noclegi w Elblągu", "Atrakcje turystyczne Elbląga", "Produkty turystyczne Elbląga i okolic", plan miasta, mapa Wysoczyzny Elbląskiej, płyta CD "Elbląg". - Po raz pierwszy w Berlinie umożliwiliśmy odwiedzającym nasze stoisko zakup pamiątek z Elblągu, m.in. miniaturki bramy targowej, filiżanki, kufle, kubki, czapki i koszulki - mówi Agnieszka Staszewska, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga. - Łączna wartość sprzedaży wyniosła ok. 400 zł. Zakupu dokonywali najczęściej byli elblążanie oraz osoby mające kogoś w rodzinie pochodzącego z Elbląga, ale także inne osoby, których uwagę przyciągnęło nasze stoisko. Goście częstowani byli elbląskimi krówkami i śliwkami w czekoladzie. Bogate stoisko zwracało uwagę odwiedzających, którzy zatrzymywali się i czytali nasze publikacje pytając: gdzie znajduje się Elbląg, w jakiej odległości od innej miejscowości, którą planują odwiedzić w Polsce? Pięciodniowe targi berlińskie podzielone są dla odwiedzających - trzy pierwsze dni przeznaczone są dla publiczności, a dwa kolejne tylko dla branży turystycznej. W dniu dla publiczności stoisko elbląskie odwiedziło ok. 1200 osób (taką liczbę materiałów rozdano tylko zainteresowanym osobom). - Niemieccy turyści są osobami, które przychodzą na targi wyłącznie po materiały, którymi są zainteresowani - wyjaśnia Agnieszka Staszewska. - Zabierają tylko te publikacje, które będą przydatne. Jest to zdecydowanym przeciwieństwem zachowań na targach krajowych, gdzie często ma miejsce zabieranie wszystkiego, co zostało wyłożone niezależnie od tego czy jest to przydatne czy nie. Bardzo krytycznie o targach turystycznych w Barlinie pisali za to Czytelnicy portElu w wątku na elbląskim Hyde Parku. „Uważam, że stoisko nasze było jednym z najgorszych na całych targach, panie (...) nie miały nawet zamiaru wstać i zachęcić ofertą, urokami naszego miasta, stałem przed stoiskiem jakieś 4 minuty, a panie piły kawę i nawet nie miały zamiaru podejść” - napisał Czytelnik podpisujący się nickiem Dj_QL, który odwiedził przypadkiem elbląskie stoisko podczas targów turystycznych w Berlinie.
A

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
TAK . Moge sobie wyobrazic jak zachowywały sie owe panie.Tak jak zachowuja sie urzedniczki w UM w stosunku do petentow.Traktowanie klientow jak powietrze. Warto byloby dokladniej przylozyc sie do wyboru ludzi ktorzy reprezentuja nasze miasto poza granicami naszego kraju.Mieszkałam w Niemczech dosyc dlugo i po powrocie do kraju przezyłam TOTALNE ZDERZENIE zachowan.
(2004.03.19)

info

0  
  0
400 zł sprzedaży - trzy dni dla ludzi, 1200 szt. rozdanych materiałów. Średnia jak cholera. Nie przeliczajcie tego czasami na Euro.
MARECKI (2004.03.19)

info

0  
  0
Pani Agnieszko.Na nastepne targi chetnie pojadę do Berlina promować Elblag i zrobie to społecznie.Ludzie tam jadacy powinni znac nie tylko jezyk ale i kulture oraz zwyczaje i obyczaje niemieckie.
polskaniemka (2004.03.19)

info

0  
  0
co do krytycznych wypowiedzi to tylko jedna, bzdurna, że średnia wieku 90 lat i do tego nie wiadomo czyja, ale to na zasadzie pisać każdy może i oczywiście malkontenci mają znowu temat do krytykowania. proponuję zrobić stronę Pochwalmy się i niech tam każdy twórca ma pole do popisu, może się pochwalić swoimi szczególnymi, życiowymi osiągnięciami, zobaczymi z jakim bohaterami mamy do czynienia,
Kowalski (2004.03.19)

info

0  
  0
Współczuje tak ograniczonej wyobraźni.
(2004.03.19)

info

0  
  0
Marecki, 1200 osób a nie sztuk, jak się coś już krytykuje to trzeba dokładnie wiedzieć co,
(2004.03.19)

info

0  
  0
anonymus: przeanalizuj to zdanie logicznie,,W dniu dla publiczności stoisko elbląskie odwiedziło ok. 1200 osób (taką liczbę materiałów rozdano tylko zainteresowanym osobom)'' i potem pisz. OK?
MARECKI (2004.03.19)

info

0  
  0
Dj_QL opisał, jak odwiedzający ITB nas widzą i mogę jedynie dodać, że nic się nie zmieniło od wieeelu lat... Bynajmniej jednak nie chcę ponarzekać na kolejne odfajkowanie targów turystycznych (acz samozadowolenie co poniektórych jest żenujące...). Czas na gruntowną weryfikację pojęcia: "promocja turystyki w regionie w realiach XXI wieku".
rwel (2004.03.19)

info

0  
  0
Szczerze, wiem kto tam był. Znam te osoby osobiście. Działają. Tylko tyle, bo działają jak za PRL.
Pit (2004.03.19)

info

0  
  0
tiaa wlasnie mam przed soba "prezentacje multimedialna" CD Elblag. To kolo prezentacji chyba nawet nie lezalo. Pani sekretarka skleci ladniejsza w PowerPoincie w miedzyczasie popijajac kawusie. 40 zdjec na krzyz w z muzyczka w tle nie powinno nawet kandydowac do miana prezentacji. Jezeli reszta materialow "promocyjnych" byla na podobnym poziomie, to juz wyobrazam sobie jak ludzie postrzegaja nasz region.
zażenowany (2004.03.20)

info

0  
  0