Promocja po warszawsku

13
16.05.2016
Promocja po warszawsku
Promocja obejmie m.in. Święto Chleba (fot. arch. Witold Sadowski)
Spółka Althermedia z Warszawy zajmie się promocją Dni Elbląga, Święta Chleba, akcji Elbląg za pół ceny, Świątecznych Spotkań Elblążan, Sylwestra oraz kampanii informacyjnych i społecznych. W sumie do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Lublina, Olsztyna, Nysy, a nawet Wielkiej Nieszawki, ale zdecydowała ekonomia. Zwycięzca będzie promotorem za ponad 73,5 tys. zł.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 (Dni Elbląga, Święto Chleba, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester, Elbląg za pół ceny) oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
   O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale także w całym kraju.
   Do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Warszawy, Olsztyna, Nysy, Wielkiej Nieszawki oraz z Elbląga. Cztery zmieściły się w cenie oferowanej przez miasto - 82 tys. zł. Ostatecznie elbląskie wydarzenia promować będzie warszawska firma Althermedia sp. z o.o. SP.K. - za 73 tys. 514 zł brutto, która wskazuje, że ma na swoim koncie ponad 950 kampanii reklamowych w 124 miastach. Promowała m.in. banki, markety budowlane, marki modowe.
   
A

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Super dajcie zarobić warszawiakom a swoim płaćcie zasilki i Kuronia
(2016.05.16)

info

17  
  0
Tak się nieśmiało zapytam. Co robią urzędnicy zatrudnienie w departamencie promocji??? Bo chyba taki mamy w um?
redrum (2016.05.16)
Piją kawkę, rozmyślają, plotkują i knują
(2016.05.16)
Czy prawdą jest, że zmienił się kierownik referatu sportu? Tak bez konkursu?
(2016.05.16)
Ponoć "cosik" wie, bo on śledził karierę pana kierownika z Ełku
(2016.05.16)
No i git. Nasi nie chcą kasy, to trudno. Może to i lepiej, że zajmą się tym profesjonaliści. Dobrze, że nie z Olsztyna :)
Chwilizapis (2016.05.16)

info

1  
  2
Swietnie postawione pytanie
(2016.05.16)
Przekwalifikował się na kier marketingu
(2016.05.16)

info

1  
  0
Dlaczego tak prostych spraw jak plakaty czy baner informacyjny nie zrobią urzędnicy, zlecając zadanie lokalnym firmom, od czego dział promocji?
(2016.05.16)

info

4  
  0
dobra zmiana w mieście chwała pisiorom.
(2016.05.16)