Dziennik Elbląski: Nowe miejsce dla kierowców

19
04.03.2004
„Od połowy marca wszystkie sprawy związane z rejestracją pojazdów i wydawaniem praw jazdy elblążanie będą załatwiali w Dziale Obsługi Kierowców przy pl. Dworcowym 4” - napisał Dziennik Elbląski.
„Od trzech dni w elbląskim ratuszu nie ma już referatu komunikacji. Z początkiem marca referat został włączony w struktury Wydziału Spraw Obywatelskich. - W wydziale, dotychczasowy referat funkcjonuje jako Dział Obsługi Kierowców – informuje Agnieszka Staszewska, rzeczniczka prasowa prezydenta Elbląga. Zmiany związane są – jak podkreśla rzeczniczka – z filozofią obsługi mieszkańców w elbląskim ratuszu. - Chodzi o to, żeby w jednym wydziale skoncentrować wszystkie sprawy związane z wydawaniem mieszkańcom dokumentów. Nie tylko dowodów osobistych, ale również na przykład praw jazdy czy dokumentów rejestracyjnych pojazdów”. Więcej w Dzienniku Elbląskim.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
"filozofia obsługi mieszkańców w elbląskim ratuszu" ~ @_@ ~
rwel (2004.03.04)

info

0  
  0
A co się będą brudasy pchały po prawa jazdy do tak szacownej instytucji jak Ratusz, z jasnie nam panującym? A tak Plac Dworcowy, niedalego jadłodajni "LAZARUS" jest wymarznym miejscem dla kierowców i szoferów. A gdzie będą chodzić po Urzędzie i podłogi brudzić... A może w hotelowcu przy Druskiej albo w płaskich wierzowcach na Skrzydlatej było by lepsze miejsce bo i Woj. Ośr. Szkolenia i Egzaminiwania kierwców w poblizu. Ja to się cieszę, że wreszcie porzadek zapanował i chociaz sama jetem kierowcą to czuję respekt przed Pałacem na ul. łączności i ilekroć wchodzę , sprawdzam czy mam czyste buciki...
Yol (2004.03.04)

info

0  
  0
Przedmówcy o co Wam chodzi? Dostajecie nowo zmodernizowany obiekt przy Pl Dworcowym. Ludzi to się nigdy nie zadowoli.
(2004.03.04)

info

0  
  0
O co pretensja?? To nie o gmach biurowca chodzi ale o poprawe... inercji tego wydzialu :(
oset (2004.03.04)

info

0  
  0
i co z tego ,że sprawy skoncentrowano w jednym wydziale ale w różnych częściach miasta. Do tej pory załatwiałem sprawy w dwóch różnych wydziałach ale w jednym budynku. Dla kogo ta "reorganizacja" dla podniesienia rangi byłego rzecznika prasowego ? - zresztą bardzo nieudolnego urzędnika.
Wyborca (2004.03.04)

info

0  
  0
a może by tak ratusz ujawnił ile będą nas kosztowały te przenosiny.Przecież nie ma nic za darmo. Ile będzie kosztować dzierżawa pomieszczeń w budynku dworca? Co z pomieszczeniami opuszczonymi przez wydział? Czy było to racjonalne posunięcie w dobie ogólnego cięcia kosztów? Czy jest to napychanie kiesy prywatnej spółce PKS (każdy bez namysłu wszedłby w taki układ) Na ile lat podpisano dzierżawę pomieszczeń i na jakich warunkach? Myślę, ze rzecznik ratusza to przeczyta i odpowie.
MR (2004.03.04)

info

0  
  0
jeżeli p. Zieliński jest takim naczelnikiem jak był rzecznikiem prasowym Prezydenta miasta to współczuję całemu wydziałowi komunikacji.
(2004.03.04)

info

0  
  0
ktoś tu "wała" nam sprzedaje w biały dzień !!! Ratusz jest dla mieszkancow elblaga a nie powiatu elblaskiego, wiec co my mamy robic na dworcu?? - sztuczny tłok, ze niby podroznych przybylo, by statystyki podciagnac turystyczne i sciagnac inwestorow do mikroregionu?? A czy w nowym oddziale-wydziale jest winda i WC dla niepelnosprawnych?? a co z kieszonkowcami, ktorzy beda nam krasc umowy i kluczyki do naszych nowo zakupionych aut? a gdzie kupie znaczki skarbowe do umow? w ratuszu czy na dworcu? Paranoja, Skandal Rywina jest na skale TV a ile mamy takich małych nie naglosnionych??? Znalazly by sie ze 3 w naszym ratuszu, 1st ogrody piwne, 2nd rejestracje pojazdow, a 3th to ze niby nic sie nie dzieje Szanowni Biurokraci- łapowkarze, a jak mnie ktorys poda o zniewarzenie, to niech sie najpierw dowie czy nie brał łapowki czasami ode mnie Pozdrowionka for ALL
Prezes900RR (2004.03.04)

info

0  
  0
prezes: znieważenie a nie ,,zniewarzenie''. Naucz się wpierw pisać a potem dawaj łapówki.
ORTOFOB (2004.03.04)

info

0  
  0
Szanowna Pani Rzecznik, zamiast tworzyć "filozofię obsługi" trzeba tylko usprawnić działanie poszczególnych wydziałów. Nie trzeba do tego nowych siedzib a co za tym idzie wydawania dużych pieniędzy na remonty i późniejsze opłaty dla właściciela budynku. Ważniejsze dla interesanta jest uzyskanie np. informacji o sposobie załatwienia jego sprawy od przebywania w ładnej siedzibie, w której usłyszy "nie widzi, że jestem zajęta". Ps. kilka osób Pani życzliwych ostrzegało, nie jest łatwo tłumaczyć posunięcia Miłościwie nam Panującego. Czasami trzeba odwoływać się do "filozofii".
Zen (2004.03.05)

info

0  
  0