58
25.03.2016

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Jak powiedział treściwie jeden Niemiec, kiedy zobaczył, jak wcześniej zastanawiano się w UM co z tą koleją zrobić (w domyśle - zlikwidować oczywiście) - "sami będziecie to później odbudowywać (większym kosztem)". Na tym "zgniłym zachodzie" nikt przy zdrowych zmysłach nie dopuściłby do zlikwidowania takiej trasy - nawet w Czechach takie "lokalne" trasy i koleje mają się bardzo dobrze (państwo pomaga - ale nie tyle kasą, co mądrzejszymi ustawami odn. transportu) - mozemy się od nich uczyć!
PolskiAnarchista (2016.03.25)

info

3  
  0
kolejny dowod na to ze PO to likwidatorzy polski. moze warto pomyslec i zrobic polaczenie kolejowe braniewo -trojmiasto? gdzie szynobus zatrzymywalby sie na zdroju i bez zajezdzania na eg glowny jechalby prosto na malbork? tylko najpierw potrzebny jest remont torowiska nadzalewowki. a gdyby doszlo do przekopu to idioci beda ta kolej i tak odbudowywac bo bedzie ona potrzebna. najpierw zlikwiduja jak te nasze mosty zwodzone co to najpierw rozebrali i sprzedali holendrom a pozniej odbudowali tak tandetnie ze ciagle sie sypia
ursus (2016.03.25)

info

2  
  1
swietna trasa dawno nie promowana. To swiatowy unikat jak ktos jechal wieczorem, a mobilna siłownia fitnes pod chmurka jak najbardziej urozmaici kursy nad zalewem. Spoleczenstwo teraz przerzuca sie na peryferia, zielenie te sprawy
supermode (2016.03.25)

info

2  
  0
te wagoniki bajeranckie na przejażdżke na świeżym powietrzu w lecie nad wodą. można nawet dorobić dach i na majówke całą rodziną.
dobroNarodowe(szlak) (2016.03.25)

info

3  
  0
Upadek
(2016.03.25)

info

2  
  0
Tym zabytkowym i malowniczym torem ze zdroju na dworzec elbląski jedzie sie jak metrem w około 9 minut, a autobusem na swiatlach pol godziny z przystankami. Ta kolej kiedys powinna była istniec dla mieszkancow i jest choc byla wyeksplowatowana po wojnie. Nie kazdy tabor bedzie opłacalny, ale mozna zrobic z tego fajna atrakcje turystyczna.
intratny (2016.03.25)
Nie ktorymi drogami za darmo jezdzi mniej i nikt nie likwiduje. A gdzie tam jest rentownosc zeby doplacac do polskich szos? Tak bez opowiadania kitów, jeden pociąg mniej zanieczyszcza klimat niz tabuny aut. Niezyskowne to wyłączenie tych szyn z użytku. Warto przywrocic tam cos. Jakby ktos chcial zrobic jakiś trakt wzdłuż to chyba jest obok aleja, moze sobie nawet dorobic pas do linowego zaprzęgu napowietrznego. Miejsca starczy chyba ze sa plany poszerzenia zalewu na platforme mini kosmodromu
fylm (2016.03.25)

info

4  
  0
Rozumiem Intratny, że ty będziesz z własnej kieszeni do tej kolejki dopłacał. Bo nie licz na to, że zrobią to biedne samorządy z Tolkmicka czy Braniewa.
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (2016.03.25)
Wystarczy ze rozmontowano nitke Elblag - Myślenice z ważnym węzłem kiedyś dalej i nic to znaczacego nie dało. Nadzalewówka moze jezdzic przez caly rok i zarabiac jak inne. Ta linia nr 254 w Polsce najfajniejsza - w nietypowym miejscu nie tylko o dla zwiedzajacych, ale relaks wszystkich z okolic jak pomysł z drezyną.
position (2016.03.25)

info

4  
  0
ta kolej to super sprawa. Kiedys były 2 pociągi dziennie i puste nie jechały. Dobra, teraz każdy ma samochód, ale jednak jak ariva puszczała pociąg czy szynobus w wakacje, był zawsze pełny. Fajnie, ze jest nadzieja.
kl (2016.03.25)

info

5  
  0