A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Heh, tak, jak piszesz było ale to już pod koniec kariery linii, ja zaś piszę o sytuacji, w której pociąg wjeżdżał o 6.40 na główny a wysiadało z niego 6 osób. Nie zaprzeczysz, było tak.
Odnośnie połączenia Frombork Tolkmicko to bardziej opłacalne dla regionu jest wymusić na samorządach puszczenie autobusu niż pociągu (koszta eksploatacji pociągu są ogromne).
za sam pomysl likwidacji juz powinno sie wsadzac do pierdla. a linie po cichu zmaykal slonina, rozklady ulozono specjalnie tak aby miec pretekst do jej likwidacji. godziny kursowania pociagu byly idiotyczne, mam nawet gdzies zdjecia rozkladu z konca lat funkcjonowania. mysle ze zamykano to w porozumieniu z lokalnymi aparatczykami majacymi firmy przewozowe z kursujacymi obecnie busikami i autobusami. likwidacja lini kolejowej wzamian za jakas partacja sciezke podobna do tego badziewia co sie zwie green velo to krok milowy w tyl w rozwoju cywilizacji. jakos w linie olsztyn-braniewo oplacalo sie wpompowac kupe kasy? przypadek? a moze analogia z dotacja na tramwaje pomiedzy olsztynem a elblagiem? olsztnowi kilkadziesiat sztuk fabrycznie nowych a dla elblaga jeden zuzyty 40 letni zlom z niemiec POrazka
Przy obecnym rozkładzie granic niestety ta linia nie miała prawa przetrwać. Ucięta w połowie granicą państwową, straciła swoją rację bytu, jaką jest połączenie Elbląga z Królewcem. Niemniej bardzo jej szkoda - kolejny kawał historii idzie w kibel. .. Zresztą, co komu te tory przeszkadzają?
Do turban:
Jeździłbyś tym regularnie jakby ją wznowili? Wątpię.
GreenVelo to porażka ale to nie znaczy że każda nowo budowana ścieżka musi być porażką - to już zależy od inwestora i projektanta. Jednak między pomorskim a warmińsko mazurskim przepaść mentalna jest ogromna. Tam wiedzą jak przyciągnąć turystów.
To ludkowie z gminy Tolkmicko szykujcie się na podwyżki podatków z przeznaczeniem na ruch drezyn. Poprzednie pieniądze już dawno przehulane przez urząd i w kasie tylko długi.
EmCeKwadrat niestety, ale ma rację. Też mam sentymentalny stosunek do tej linii kolejowej. Jeździłem nią w dzieciństwie na plażę do Suchacza, do Fromborka z harcerzami. Ale ta linia to już trup. Nikt jej nie odbuduje, za duże pieniądze trzeba by włożyć. Ludzie przesiedli się do busów i samochodów. Jedyna szansa dla niej to budowa drogi rowerowej Elbląg - Braniewo. Kto jechał ze Złocieńca do Połczyna, albo z Krokowej do Pucka, ten wie o czym mówię. Dodatkowo dobudować drogę wzdłuż pochylni (aż żal, że jej nie zrobiono przy okazji remontu) i mamy produkt turystyczny jakiego nie ma w całej Polsce.
Dokładnie, ścieżka rowerowa bedzie hitem, atrakcją turystyczną i jest zwyczajne potrzebna :)
Dobrze gada, polać mu :)
PRECZ Z ŁAPAMI OD TEGO TERENU. olsztyniaki to wasza zasługa że do tego ma dojść. Tyle pisano że ten teren - kolej nadzalewowa by dawała kasę. Drezyny i parowozy to by był hit ale ktoś się zawziął i likwidacja. NIGDY !!!!!
te buce z olsztyna systematycznie likwidowały połączenia bardzo często gdzie na trasie był Elbląg można sprawdzi jak wyglądał rozkład jazdy kilka lat temu a jak dziś ale jak wprowadzili mały ruch graniczny to tym kosztem zrobili sobie połączenie olsztyn-Kaliningrad.