58
25.03.2016

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Heh, tak, jak piszesz było ale to już pod koniec kariery linii, ja zaś piszę o sytuacji, w której pociąg wjeżdżał o 6.40 na główny a wysiadało z niego 6 osób. Nie zaprzeczysz, było tak. Odnośnie połączenia Frombork Tolkmicko to bardziej opłacalne dla regionu jest wymusić na samorządach puszczenie autobusu niż pociągu (koszta eksploatacji pociągu są ogromne).
EmCeKwadrat (2016.03.25)

info

2  
  12
za sam pomysl likwidacji juz powinno sie wsadzac do pierdla. a linie po cichu zmaykal slonina, rozklady ulozono specjalnie tak aby miec pretekst do jej likwidacji. godziny kursowania pociagu byly idiotyczne, mam nawet gdzies zdjecia rozkladu z konca lat funkcjonowania. mysle ze zamykano to w porozumieniu z lokalnymi aparatczykami majacymi firmy przewozowe z kursujacymi obecnie busikami i autobusami. likwidacja lini kolejowej wzamian za jakas partacja sciezke podobna do tego badziewia co sie zwie green velo to krok milowy w tyl w rozwoju cywilizacji. jakos w linie olsztyn-braniewo oplacalo sie wpompowac kupe kasy? przypadek? a moze analogia z dotacja na tramwaje pomiedzy olsztynem a elblagiem? olsztnowi kilkadziesiat sztuk fabrycznie nowych a dla elblaga jeden zuzyty 40 letni zlom z niemiec POrazka
turban (2016.03.25)

info

21  
  0
Przy obecnym rozkładzie granic niestety ta linia nie miała prawa przetrwać. Ucięta w połowie granicą państwową, straciła swoją rację bytu, jaką jest połączenie Elbląga z Królewcem. Niemniej bardzo jej szkoda - kolejny kawał historii idzie w kibel. .. Zresztą, co komu te tory przeszkadzają?
Prus (2016.03.25)

info

5  
  0
Do turban: Jeździłbyś tym regularnie jakby ją wznowili? Wątpię. GreenVelo to porażka ale to nie znaczy że każda nowo budowana ścieżka musi być porażką - to już zależy od inwestora i projektanta. Jednak między pomorskim a warmińsko mazurskim przepaść mentalna jest ogromna. Tam wiedzą jak przyciągnąć turystów.
EmCeKwadrat (2016.03.25)

info

2  
  7
To ludkowie z gminy Tolkmicko szykujcie się na podwyżki podatków z przeznaczeniem na ruch drezyn. Poprzednie pieniądze już dawno przehulane przez urząd i w kasie tylko długi.
(2016.03.25)
EmCeKwadrat niestety, ale ma rację. Też mam sentymentalny stosunek do tej linii kolejowej. Jeździłem nią w dzieciństwie na plażę do Suchacza, do Fromborka z harcerzami. Ale ta linia to już trup. Nikt jej nie odbuduje, za duże pieniądze trzeba by włożyć. Ludzie przesiedli się do busów i samochodów. Jedyna szansa dla niej to budowa drogi rowerowej Elbląg - Braniewo. Kto jechał ze Złocieńca do Połczyna, albo z Krokowej do Pucka, ten wie o czym mówię. Dodatkowo dobudować drogę wzdłuż pochylni (aż żal, że jej nie zrobiono przy okazji remontu) i mamy produkt turystyczny jakiego nie ma w całej Polsce.
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (2016.03.25)

info

2  
  5
Dokładnie, ścieżka rowerowa bedzie hitem, atrakcją turystyczną i jest zwyczajne potrzebna :)
Imbryk (2016.03.25)
Dobrze gada, polać mu :)
EmCeKwadrat (2016.03.25)

info

0  
  5
PRECZ Z ŁAPAMI OD TEGO TERENU. olsztyniaki to wasza zasługa że do tego ma dojść. Tyle pisano że ten teren - kolej nadzalewowa by dawała kasę. Drezyny i parowozy to by był hit ale ktoś się zawziął i likwidacja. NIGDY !!!!!
(2016.03.25)

info

12  
  1
te buce z olsztyna systematycznie likwidowały połączenia bardzo często gdzie na trasie był Elbląg można sprawdzi jak wyglądał rozkład jazdy kilka lat temu a jak dziś ale jak wprowadzili mały ruch graniczny to tym kosztem zrobili sobie połączenie olsztyn-Kaliningrad.
(2016.03.25)

info

6  
  0