UWAGA!
[X]
Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
lub zarejestruj konto na portElu.
Peter , aczy ty wiesz ze w EC jest 5 razy tyle urzadzen co na dojazdowej i produkuje sie tez prad i te urzadzenia musi ktos naprawiac i konserwowac.Porownaj tez koszty produkcji ciepla oraz to ze przy produkcji ciepla produkuje sie tez prad.Przy likwidacji kotlowni na dojazdowej jest mozliwe obnizenie kosztow stalych w EC o ok 15%. Przeniesie sie to oczywiscie na obnizenie ceny ciepla. Kiedys w MZK zatrudniano ok. 460. Teraz podobno ok 60. Przeprowadzono restrukturyzacje . Powstaly nowe spolki. Dodaj sobie ilosc osob w tych spolkach ktore pracuja na rzecz MZK i zobaczysz czy w tej chwili pracuje dla komunikacji miejskiej mniej ludzi, nie wspomne o kosztach
aromat