92
19.11.2010

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Mieszkam przy nowym rondzie, pracuję w okolicy skrzyżowania Hetmańska - Tysiąclecia, auto potrzebne jest mi kilka razy w ciągu dnia, żeby dojechać muszę objechać Biedronkę, Pocztę, Rycerską, Tysiąclecia. A bez problemu można by było z Nitchmana skręcić w Hetmańską w LEWO przy tych światłach co obecnie, tylko trzeba trochę dobrej woli PAŃSTWO URZĘDNICY !!
Janek Bezproblem (2010.11.21)

info

0  
  0
Jako mieszkaniec stwierdzam, że obecne rozwiązanie jest jedynie słuszne i najlepsze!
(2010.11.21)

info

0  
  0
POPIERAM MIESZKAŃCA! taka jak jest obecnie, jest bardzo dobrze
(2010.11.21)

info

0  
  0
Pomysł na omawiane skrzyżowanie był OK. Niestety projekt i pomysł oraganizacji ruchu makabryczny. Chyba ronda byłyby dużo lepszym rozwiazaniem. Tak sie dzieje w wielu innych miastach w Polsce. Chciałbym poznać nazwiska projektantów i zobaczyć podpis osoby zatwierdzającej projekt. W przyszłosci nie można pozwolić, aby ci ludzie modernizowali nasze miasto. Znam sporo młodych inzynierów ze świeżym, nowoczesnym podejsciem do planowania. Pomysły na skrzyzowania ze śwaitłami co 70 m w centrum miasta to MAKABRA, a do tego ograniczanie predkości do 40 km/h na drodze dwupasmowej?. Przykład, proszę stanąć na chwile przy omawianym skrzyżowaniu i popatrzeć jak blokuje sie miasto. Jeżeli taki dalej ma iść "ulepszania" to ja te pieniądzą, miliony nasze i Unijne z reszta, proszę przezanczyć na pożądną modernizację i budowę parków, basenów, pasaży, starówki-barów, klubów z muzyka na żywo itp itd. 3-4 lata temu po Elblągu jeździło sie NORMALNIEJ - czytaj szybciej i nie chodzi tu o dopuszczalna predkość.
(2010.11.21)

info

0  
  0
Pomysł na omawiane skrzyżowanie był OK. Niestety projekt i pomysł oraganizacji ruchu makabryczny. Chyba ronda byłyby dużo lepszym rozwiazaniem. Tak sie dzieje w wielu innych miastach w Polsce. Chciałbym poznać nazwiska projektantów i zobaczyć podpis osoby zatwierdzającej projekt. W przyszłosci nie można pozwolić, aby ci ludzie modernizowali nasze miasto. Znam sporo młodych inzynierów ze świeżym, nowoczesnym podejsciem do planowania. Pomysły na skrzyzowania ze śwaitłami co 70 m w centrum miasta to MAKABRA, a do tego ograniczanie predkości do 40 km/h na drodze dwupasmowej?. Przykład, proszę stanąć na chwile przy omawianym skrzyżowaniu i popatrzeć jak blokuje sie miasto. Jeżeli taki dalej ma iść "ulepszania" to ja te pieniądzą, miliony nasze i Unijne z reszta, proszę przezanczyć na pożądną modernizację i budowę parków, basenów, pasaży, starówki-barów, klubów z muzyka na żywo itp itd. 3-4 lata temu po Elblągu jeździło sie NORMALNIEJ - czytaj szybciej i nie chodzi tu o dopuszczalna predkość.
(2010.11.21)

info

0  
  0
Wariant "mieszkańców" nie ma większego sensu. Po I-sze: wjazd od Hetmańskiej wymaga zachowania świateł w tym miejscu więc jadąc od ul. 12 Lutego mamy nadal światła na skrzyżowaniach z Grota-Roweckiego, 1 Maja, Nitschmana, potem Giermków. W drugą stronę podobnie - ruch na Hetmańskiej nie będzie więc płynniejszy (dla dobra większości kierowców trzeba się raczej rozstać z niepraktycznymi przyzwyczajeniami). Po II-gie: zjazd z nowego ronda w Nitschmana byłby używany tylko przez mieszkańców budynków nr 3-7.Wjazd na wewnętrzny parking pomiędzy budynkami nr 28-30 jest niemożliwy z uwagi na zamontowany tam przez spółdzielnię szlaban dla wyjeżdżających.
uczestnik ruchu drogowego (2010.11.22)

info

0  
  0
Przejeżdżam Grota codziennie do pracy w różnych godzinach (pracuję na zmiany) i po "modernizacji" jest zdecydowanie gorzej (nawet w budowie było szybciej!). Przez te kilka dni nie zdarzyło się, bym nie musiał czekać na światłach przy Traugutta. A czekać trzeba na tramwaj, którego nie ma, potem na jadących z Traugutta prosto i w prawo których jest mało, następnie na jadących z Traugutta w lewo, których jest jeszcze mniej, i dalej na jadących z Grota w lewo na Traugutta. Naprawdę wypada pogratulować genialnym architektom rozwiązań komunikacyjnym w naszym mieście. Na świecie w aglomeracjach wyłączenie sygnalizacji świetlnej powoduje korki, a u nas wyłączenie świateł rozładowuje ulice (najlepszym przykładem ul. Bema i to skrzyżowanie).
tom324 (2010.11.22)

info

0  
  0
Proszę zwrócić uwagę na zdjęcie nr 9. To jest wjazd na rondo od str. ul. Nitschmana, patrz znaki drogowe. Czerwony samochód porusza się prawidłowo, a jasny (chyba srebrny) jedzie na rondzie pod prąd.
Wolfram (2010.11.22)

info

0  
  0
obecne rozwiązanie jest najsensowniejsze
(2010.11.22)

info

0  
  0
do uczestnika ruchu. jeżeli chodzi o wjazd na parkingi to tylko zmiana znaków na bramach przy szlabanach. przyglądałem sie dzisiaj temu skrzyżowaniu z hetmańską i uważam że nie było by kłopotu z tym lewoskrętem, jest na to sporo czasu, CIEKAWY JESTEM KTÓRĘDY BĘDZIEMY JEŹDZIĆ JAK ZACZNIE SIE PRZERÓBKA TEGO SKRZYŻOWANIA PRZY BIEDRONCE?????
(2010.11.22)

info

0  
  0