73
30.11.2009

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Wojławrynowicz. Ty się tu wykłócaj z trollami, tylko się weź i też głośno krzycz o tym, że należy reaktywować linię nadmorską. Im więcej takich głosów, to może ktoś wreszcie ruszy tyłek.
pozdro (2009.12.03)

info

0  
  0
tak zgadzam się! Trolle czekaja na Greenwaya, na Uniwersytet, klub muzyczny oraz na nowa elewację przedszkola nr 143 w Wałbrzychu :) Pozdro K.
(2009.12.03)

info

0  
  0
"Linię o długości 39 km z Liberca do Harrachova pociągi ČD przejeżdżają obecnie w czasie mniej więcej 80 - 90 minut. To pozornie dość dużo, ale pamiętajmy że szlak ten na całej swojej długości jest strasznie kręty, a od Tanvaldu posiada ekstremalne jak na kolej adhezyjną wzniesienia. Jedno jest pewne - pociągi na tej trasie na brak pasażerów nie narzekają. A przecież w ostatnich latach koleje czeskie miały problem z odcinkiem Tanvald - Harrachov. Miał być on zlikwidowany, później został sprywatyzowany (ale kursował po nim tabor ČD). Jednak w przeciwieństwie do polskich realiów tutaj wszystko skończyło się pomyślnie - kolejka przetrwała." http://www.pod-semaforkiem.aplus.pl/jg-harrachov.php
WojŁawrynowicz (2009.12.03)

info

0  
  0
WojŁawrynowicz - widziałem Cię wczoraj na PKP. Pracujesz na kolei i jesteś młotkowym co z młotkiem w fabryce szalał. .. .. Pozdro Iza.
(2009.12.03)

info

0  
  0
Do Olsztyna to powinien kursować Do Olsztyna powinien kursować świniobus realista
(2009.12.03)

info

0  
  0
Tak, linię nadzalewową trzeba ratować bo jest to niepowtarzalny obiekt i zabytek techniki a jak coś się u nas raz zniszczy to już nie będzie odtworzone, tylko że ja to raczej czarno widzę bo znając życie to PKP jak coś zamyka to znaczy że za kilka lat rozbierze i sprzeda na złom, tak właśnie stało się ostatnio z linią z Malborka do Małdyt i tak się dzieje teraz z linią lidzbarską. Mam nadzieję że nie mam racji :)
(2009.12.03)

info

0  
  0
Pozdro Iza. ostatnio byłem na nie byłem na PKP 26 listopada. Tak, że ten ". .. młotkowym co. .. szalał. .. " to nie ja, acz fajnie brzmi. ; ) A nawiązując do przedmówcy. Kolej będzie reaktywowana wcześniej lub później, ale znając nasz mentalność i polskie realia, to najpierw pozwolimy na jej zniszczenie, a potem wydamy masę kasy na odbudowę. .. .. ech żal. Potem politycy będą mieli pełne usta frazesów i tekstów czego oni to nie zrobili dla ratowania kolei i jakie maja wielki zasługi. Tylko pytanie co robią teraz?
WojŁawrynowicz (2009.12.04)

info

0  
  0
Pozdro Iza. ostatnio byłem na na PKP 26 listopada. Tak, że ten ". .. młotkowym co. .. szalał. .. " to nie ja, acz fajnie brzmi. ; ) A nawiązując do przedmówcy. Kolej będzie reaktywowana wcześniej lub później, ale znając nasz mentalność i polskie realia, to najpierw pozwolimy na jej zniszczenie, a potem wydamy masę kasy na odbudowę. .. .. ech żal. Potem politycy będą mieli pełne usta frazesów i tekstów czego oni to nie zrobili dla ratowania kolei i jakie maja wielki zasługi. Tylko pytanie co robią teraz?
WojŁawrynowicz (2009.12.04)

info

0  
  0
czy Panie "delegowane" do Olsztyna wykupiły już abonament na przejazdy ? A może grześ będzie je woził swoim autkiem?
(2009.12.04)

info

0  
  0
Żeby szynobusy wróciły na linię nadzalewową potrzeba zadziałania dwóch samorządów powiatowych: elbląskiego i braniewskiego i dokonania remontu linii kolejowej. Jak to sie robi - przykład samorząd Pisza. Ze względu na stan torów przez Pisz rok nie miał połączenia z Olsztynem, ale dogadał sie z PKP linie kolejowe i powiat dał pracowników na roboty publiczne, PKP podkłady, wymieniono te popękane i. .początkowo była 1 para pociągów na dobę a w tym rozkładzie sa dwie. Powód - czas jazdy do Olsztyna (100 km) poniżej 2 godzin i jest frekwencja. Żaden PKS tak szybko nie dojedzie. Jak by doprowadzic w ten sposób do porzadku linie nadzalewowa, byłaby ona bezkonkurencyjna czasowo dla mieszkańców Tolkmicka czy Kadyn w dojeździe do Elblaga. Np. czas przejazdu z Tolkmicka do Elblaga Zdrój byłby około 23 minut, podczas gdy czas jazdy autobusu jest 38 minut i nigdy nie będzie krótszy.
(2009.12.04)

info

0  
  0