UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

A czy, JR, zauważyłeś, że tory wodne już istnieją i trzeba je pogłębiać, tyle że dla kilku statków, że istnieje niewykorzystana infrastruktura w Elblągu, Tolkmicku itd, a ty martwisz sie o infrastrukturę w Gdańsku? Dlaczego mamy pozwalać bez konkurencji zarabiać portom w Enklawie Kaliningradzkiej ? Czy znasz przepisy na podstawie których statek może przepłynąć przez cieśninę Bałtijską ? Czy znasz dane, ile dni w roku wieje od północy z siłą 8-9 B ? Czy wiesz, że ma być przy wejściu do Kanału wyciągnięty w morze falochron ? Jakie konsorcjum prywatne wybuduje Kanał, gdy zyski mają mieć wszyscy, którzy mieszkają w obrębie Zalewu, hotelarze, restauratorzy, obsługa jachtów itd, a sam Kanał rzeczywiście tych zysków nie wygeneruje? Ja też płacę podatki w Polsce, patrzę na mapę, idę po rozum do głowy, ale swój własny, tutejszy, lokalnie patriotyczny, a nie ruski czy trójmiejski, i mówię: Kanał przez Mierzeje to unikalna szansa na powstrzymanie degeneracji Elbląga i potem jego rozwój. Jakim trzeba być wrogiem Elbląga, by odmawiać mu szans na rozkwit?

MaSer