A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
To ciekawe dlaczego w rozmowie ze mną i dyrektorem Kołtońskim mówiłeś coś zupełnie odmiennego. I dlaczego oficjalna delegacja Urzędu Marszałkowskiego jeździła w lipcu do Lwowa rozmawiać właśnie o rozwoju portu. Dlaczego wielokrotnie ten temat lobbował pewien poseł i konsul. I mijasz się z prawdą twierdząc, że nie znalazłem zatrudnienia w porcie, bo byłem tam zatrudniony przez ponad rok. Po tym okresie złożyłem pismo z propozycją rozwiązania umowy o pracę, bo codzienne dojazdy z Gdyni do Elbląga były zbyt męczące jak na przeciętne warunki płacowe, które tam uzyskiwałem. A skoro "moje" pomysły na rozwój portu Elbląg w oparciu o współpracę z Ukrainą i Białorusią są tylko "moimi" fanaberiami, to co powiesz na to: http://www.baltic-ukraine.com/pl/index.php/post/398/
I dlaczego w takim razie Pan Nowaczyk zawracał głowę samorządowcom z Podlasia, anonsując moją wizytę? I dlaczego nie odpisujesz na maile ode mnie i od dziennikarzy? A co powiesz na to: http://www.onel.pl/?mod=art&id=6428 Reasumując, faktem jest, że do końca listopada zupełnie inaczej wypowiadałeś się o ukraińsko-białoruskim kontekście kanału, chociażby w opisanym w zlinkowanym artykule Rewalu. I jeżeli od samego początku miałeś takie zdanie na ten temat, jak teraz, a mimo to przytakiwałeś panu Kołtońskiemu, jaka to cudowna idea - to tym gorzej to o Tobie świadczy.
By uprzedzić ataki dot. Bałtyckiej Ukrainy kilka zdań wyjaśnienia - bo nie chcę do tego tematu wracać. Tłumaczyłem panu Bałtycka Ukraina, że nie można prowadzić rozmów o tworzeniu z Elbląga portu tranzytowego w momencie, gdy nie mamy kompletu dokumentów pozwalających na podjęcie decyzji o budowie Kanału przez Mierzeję, a więc podstaw do mówienia o otwarciu portu na morze - bo dzisiaj Elbląg tak naprawdę portu morskiego nie ma, więc co może oferować Ukrainie lub Białorusi?
Szkoda, że pan Bałtycka Ukraina woli sezonową wrzawę niż sensowny i strategiczny plan działania - bo pomysł nie jest zły i wart jest podjęcia. Ale jak wiele pomysłów, można go spalić (albo siebie), wyskakując z nim nie w porę.
Obserwuję od dłuższego czasu inicjatywę p. Łoginowa i Kołtońskiego. Myślałem, że cwaniaczki pokroju Wcisły temat podłapią i będą realizować pod własnym szyldem. Nie byłoby to aż takie najgorsze, bo plan przynajmniej zostałby zrealizowany. Niestety, to co teraz widzę powoduje, że nóż otwiera mi się w kieszeni, bo nawet zrealizować wcześniej przygotowanego planu dupki nie potrafią zrealizować. Pamiętam jak Wcisła i inni kandydaci na elbląskich radnych kręcili spoty reklamowe przechadzając się po mostach na kanale. Wówczas zapewniali, że sprawią, że w tym miejscu będzie ruch jak na autostradzie. Jak się okazuje nie dość, że nic nie zrobili w tym kierunku, to wręcz sabotują robotę innych, którzy wiele dla tej inicjatywy robią. Wiem, że liczne zapytania zostały do Wcisły wystosowane, ale jak kamień w wodę. .. zero odpowiedzi. Facet jedno mówi publicznie, a co innego robi. Każdy średnio orientujący się elblążanin wie, że Pani Wypych-Namiotko jest jedną z głównych hamulcowych przekopu, ale czy wiecie kto jest drugim? Właśnie p. Wcisła, który na wygodnym stołku boi się cokolwiek ruszyć, bo ma odgórne dyrektywy od innych PO-praprańców. Nie tacy ludzie powinni nas reprezentować. Za utrzymanie się na stanowisku zrobi wszystko, a na pewno sprzeda interes nas wszystkich, czyli kluczowe dla rozwoju Elbląga projekty. Właściwie już to zrobił.
Patrz jak pan Wcisła już biegnie czytać portel i wypociny półgłówków w komentarzach po to, żeby się ustosunkować bo ty tak chcesz. Może nie wiesz, ale są ludzie, dla których portel i komentarze do artykułów nie są całym ich życiem. To, że ty tu spędzasz całe dnie z braku lepszego zajęcia, nie oznacza że inni robią podobnie.
Szanowny Panie Łoginow, czy Pan wie, że pracował Pan w spółce powołanej niezgodnie z prawem i swoją osobą wspomagał Pan ludzi działających na szkodę Elbląga i Polski. Szanowny Panie Łoginow, Pan jako inżynier powinien wiedzieć, że aby zaplanować inwestycje należy dokonać inwentaryzacji technicznej na podstawie materiałów źródłowych, zapoznać się z obowiązującym prawem, dokonać analizy ekonomicznej i jeszcze zebrać parę innych informacji. Tego Pan nie zrobił. Szanowny Panie Łoginow jak Pan wytłumaczy fakt zaniechania tych działań. Zapewne po zmianie władzy będzie się musiał z tego wytłumaczyć. Szanowny Panie Łoginow proszę poinformować społeczeństwo gdzie miały być rozładowane statki o zanurzeniu 4,0 metra podążające z Bałtyku przez przekop, jeżeli dokładnie wie Pan, że podejście do portu jest za płytkie a ponadto obowiązuje zakaz wpływania od 1 marca do 31 sierpnia. Dowód mapy urzędowe które sprzedają pracownicy Pana Jerzego Wcisły oraz mapy turystyczne, które sporządzili Pana koledzy z Komunalnego Związku Gmin Nadzalewowych sp z o. o. z Panem Grzegorzem Nowaczykiem na czele. Z poważaniem Jerzy Kulas
Szanowni Panowie, bardzo proszę podpisywać się z imienia i nazwiska. Zwykli mieszkańcy Elbląga, którzy ciężko pracują borykając się z trudami dnia codziennego, zapłacić za czynsz i kupić chleb nie wiedzą wiele o wydarzeniach żeby mogli was zidentyfikować. Mówicie przecież o swojej pracy ! Reprezentujecie stanowisko urzędowe. Autorze słów „ Dariusz Babojć z niekłamaną radością przyklasnął dziennikarzom Teleexpressu Teleexpress o Skowronkach, którzy prorokują, że Kanał przez Mierzeję nie zostanie wybudowany. ” - jesteś zwykłą szmata i bankrutem politycznym!
JErzy Wcisła http://www.dobrzypolitycy.pl/polityk/wcisla-jerzy
Wczoraj - w Warszawie - Rosja zgodziła się na odblokownie ruchu statków - po Zalewie Wiślanym. Będą to małe statki pasażerskie i towarowe. Koniec marzeń o przekopie w Skowronkach. Poczekamy do następnej zadymy i znowu zobaczymy Szlaban. I tak dalej. , i tak dalej. .. ..
Czyli został JeW bankrutem. .. ..
no to wesoło. obaj panowie zamiast współdziałać w zbożnym dziele przekopu, żrą się publicznie między sobą. takie rzeczy to tylko w elblągu. a pan babojć zaciera ręce.