96
10.07.2008

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Elbląska Starówka (nie) dla każdego. Zwiad nr 1 http://www.wiadomosci24.pl/artykul/elblaska_starowka_nie_dla_kazdego_zwiad_nr_1_97041.html
(2009.05.13)

info

0  
  0
Piękny budynek. Szkoda że firma Mytych nie odbudowywała całej starówki, może nie byłoby tak naćpane
(2009.05.20)

info

0  
  0
Popieram podróżniczkę. Może to ładne z zewnatrz, ale w srodku. .. .. daleko do urody. Zimne, nieprzytulne wnetrza. Bar jak stołówka )przy tym nadmiernie zagęszczona stolikami). Obsługa wręcz fatalna-"niekumata", leniwa. I. .. .nie wszystko działa, np. telefony szwankują, wiec. .. .po obsługe trzeba dygac osobiście. Do Europy daleko, jeno ceny sa europejskie. Ale popatrzeć na budynek można, owszem
Bywszatam (2009.05.22)

info

0  
  0
Hej, witam ponownie! Wracajac do tematu, apropo nieprofesjonalnej obslugi, przypomnial mi sie jeden watek. Pani recepcjonistka przy bukowaniu hotelu poinformowala mnie ze hotel nie posiada pokoji dla palacych. Bylam w szoku, ale ok. Nastepnego dnia, gdy w recepcji pojawila sie nowa twarz dostalam nowa informacje, ze oczywiscie sa pokoje dla palacych i nie. Mam nadzieje, ze osoby odpowiedzialne za ten hotel wezma sobie do serca wszystkie wypowiedzi i cos zmienia. Jednak za profesjonalizm trzeba tez dobrze zaplacic; -) Znam duzo Niemcow, nawet jedna rodzine, ktora mieszkala w nowo odbudowanej kamienicy, w ktorej znajduke sie teraz hotel i chetnie przyjezdzaja do Elblaga. Reszty nie trzeba komentowac.
Podrozniczka (2009.05.29)

info

0  
  0
Chciałam poinformować, że raczej ciężko byłoby poznać całą obsługę hotelu, która rzekomo jest "fatalna, niekumata i leniwa" ponieważ pracuje tam b. dużo osób i musiałby ktoś tam spędzić ok tygodnia by poznać wszystkich. Praca jest zmianowa, jak zauważyłam, także jest to wręcz niemożliwe. I jak zauważyłam, bywając w hotelu, obsługa dokłada wielu starań, by wszyscy byli zadowoleni. .. A co do języków, to byłam w Irlandi i nikt mnie nie rozumiał po polsku, więc dlaczego my Polacy mamy znać wszystkie inne języki i tak wyprzedzamy ich o krok lub więcej i przede wszystkim są inne płace. A jeżeli chodzi o sprawy techniczne, jak telefony, to raczej nie jest wina kadry tam pracującej. Ja jestem zawsze mile przyjmowana i z uśmiechem na twarzy. .. Pozdrawiam hotel. ..
bywalczyni (2009.06.02)

info

0  
  0
DO PODRÓŻNICZKI!!!!!myślę sobie tak że nie jest pani zbyt obiektywna pisząc o hotelu skoro chciała się pani w nim zatrudnić może pani kwalifikacje były zbyt małe, cały personel pracujący od początku istnienia hotelu idzie do pracy jak do domu, dba o swojego gościa a to o czymś świadczy. Hotel pod Lwem jest hotelem 3 gwiazdkowym i spełnia wszystkie standardy. A co do śniadań to w żadnym innym hotelu nie dostałam na śniadanie naleśników z serem, ciepłych pączków i bułek słodkich, szwedzki stół i można jeść do woli. Bar jak pani to określa to jest sala śniadań a jeżeli nie spełnia pani oczekiwań to cała starówka jest nadziana knajpami różnistymi. POZDRAWIAM cały hotel przyjeżdżam do nich bardzo często i jestem super zadowolona. DO ZOBACZENIA
stan1740 (2009.06.07)

info

0  
  0
i jeszcze raz JA może !!!! do pani podróżniczki!!!!! czemu była pani zmuszona rozmawiać w kilku językach z recepcją skoro pisze pani dobrze po polsku?Są osoby którym lepiej leży angielski innym niemiecki ale ja osobiście nie miałam problemu z porozumiewaniem się wraz z moimi gośćmi z którymi bywam w tym hotelu. Myślę że interesy się nie udały i wiesza pani psy na wszystko i wszystkich.
stan1740 (2009.06.07)

info

0  
  0
Witam! Przede wszystkim to jest tylko moje zdanie i nie zalezy mi na tym, zeby hotel przedstawiac w ciemnych czy jasnych barwach. W hotelu nigdy nie chcialam sie zatrudnic, nie mieszkam w kraju kupe lat. Pozdrozuje czesto jako tlumacz ang i niem po swiecie. Porownujac hotel do tzw standardow europejskich takie mam wlasnie odczucie jak pisalam wczesniej. Jako Polka jestem zawsze dumna przyjezdzajac do kraju z moimi goscmi i chcialabym aby wszystko bylo tip top. Jednak nie odpowiadam za moja zaloge ktora probuje sie sama porozumiewac z recepcja. Zycze hotelowi wszystkiego najlepszego!
Podrozniczka (2009.06.08)

info

0  
  0
To bardzo ładnie z ich strony.
(2009.06.15)

info

0  
  0
"Ty sobie synku Aborygenem wpisów monotematycznych i gęby nie wycieraj. Obyś ty pisał tak na niby - to dobrze na tym wyjdziesz. Bo jak narazie to jakieś bzdety prawisz. może porównamy dorobek łaskawco?" dobrze robicie nie komentując tego :)
asdasd (2009.06.30)

info

0  
  0